• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

Kavat skrev 2010-09-13 12:34:31 följande:
    Kom på att det inte är Lokatts färger *åker och köper lila top och grön kjol.*

prus. tänker så klart på dig jag med
    Jag har inte nog med tid!
  • Lokatt
    Pruseluskan skrev 2010-09-14 19:04:15 följande:
    T har en Didriksons skaljacka i stlk 90 som hon fortfarande kan ha, men jag kollar lite vinteroveraller och då äår frågan 90 el 100? står att det är stora i stl vill ju inte att hon ska "drunkna" i den men 90 blir väll lite litet? tror hon är runt 94cm cirkus....
    dirrikson är ju tänkt att räcka hela stl ut, alltså stl 90- 90cm till 99cm lång.
    Jag har en 100 overall till min minsta (ärvd av storebror) som är en lite knubbig 93cm`s, han drunknar i den, det går inte utan den ska sparas till nästa vinter.
    Min minsta har didrikson thermojacka och byxor i stl 90, sitter bra och kommer räcka hela vintern.
  • Lokatt
    Riskiflickan skrev 2010-09-14 18:55:02 följande:
    Klart att du ska, bra att prova så vet du vart du står sen!!!

tack Jag har gjort slag i saken och lagt upp en seriös träningsplan, så nu ska det bli av! *nervös*
    Tanken har ju hela tiden varit att träna/tävla ipo och lydnad med han, vilket jag tränat för sen dagen jag fick han, men tävling hade jag nog tänkt mig till våren först. Men, träningen går ju snabbare och bättre än plan så då är det bara att våga. Och som du säger om inte annat än för att veta vart vi står.
  • Lokatt
    Fröken Småland skrev 2010-09-14 21:19:18 följande:
    *vinkar snabbt och slocknar*
    hur har du det?
  • Lokatt

Här kommer bilder på oss i tränartagen

• Lokatt
    Trinis skrev 2010-09-15 12:40:39 följande:
    Tack!
    Barnvagnar funkar också!
    Har en son på lite över 2 år, så det är inte så mycket vagn som gäller mest, "gå...inte sitta vagn"
    Har haft en Brio Happy som jag har älskat!!! Nu sjunger det på det sista för den, han börjar bli för lång..tyvärr.
    Har också en sulky
    Hoppsan, har du haft en och samma vagn hela över två år, då är du ovanlig här inne
  • Lokatt
    Thulo skrev 2010-09-15 13:13:33 följande:
    Så fin riktigt lyser glädje
    ja han älskar att träna
    Lindadjo skrev 2010-09-15 13:15:59 följande:
    Lokatt: Jag älskar dina nya byxor!! De ser jättesnygga ut, vart hittade du de?
    Tack, det är de jag pratade om tidigare i veckan, L.brador är märket, riktiga kvalitets arbetsbyxor. Finns där man köper arbetsbetonade kläder, finns nog även på nätet. Så praktiska men ändå känner man sig inte fulklädd
  • Lokatt
    Pruseluskan skrev 2010-09-15 19:13:00 följande:
    Idag mina vänner, IDAG F I R A R VI!!!!!!! För idag koma BREVET på posten (Brevet med stort B)
    Hallelulja! Och tack för allt stöd, pepp och love talk!!!!

(Vart tusan håller Frk S hus, hon måste ju vara här och fira med oss!!!)

Skål
    underbart!! nu ska du njuuuta resten av grav. ok !?!!
  • Lokatt

åh! vill ha uj`n, men det du sa om frakten... hur blir den? jag kan fixa via schenker, har du det på ön??
    Och vad har du för bank om man ska hinna överföra?? Och har de ens uj`n kvar?? många frågetecken nu jue!!

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11