• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

Fröken Småland skrev 2010-09-22 10:22:22 följande:
    Kan vi få se bild på dem då? Flört
    Lokatt skrev 2010-09-22 07:47:07 följande:
    lite i samma sits då, jag har två yngsta barnen hemma och är sjuk med *suck*
    tappat rösten alldeles, inte så bra  mitt i min träning med hunden inför tävling.
    Äsch då Men jag är klar med min uppgift nu och den blev ganska bra faktiskt *hurrar*
    bra jobbat!
    jag har nära till tårar nu faktiskt, jag får inte detta dokument (jobbbeskrivning, mm) att funka heller! Allt material från skolan har krånglat i min dator, förra uppgiften slutade med att jag fick göra via bok och prata med henne irl, sen maila det färdiga.
    nu vill datorn alltså inte öppna dokumenetet Filtypen är .doc ovh det står Det gick inte ladda grafikkonverteringsfiltret. Vill du fortsätta domkumentkonventeringen?
    trycker jag ja som kommer samma ruta igen. Nån med hjälp-ide??
    Jag har inte nog med tid!
  • Lokatt

kavat, tänker på dig och hoppas det vänder snart!

Jag går nästan in i väggen här känner jag, mitt i allt är jag nu jättesjuk.

Jag tänkte bjuda på något så ovanligt som ett kort som jag syns på Här är jag som jag ser ut mesta delen av min fritid nuförtiden, i hundförar kläder. Och nej, ingen mage det är en munkjacka Här är vi alltså på plan och tränar skydd.

• Lokatt
    Pruseluskan skrev 2010-09-23 06:24:18 följande:
    Oj vovsen ser ut som ett bra skydd Korren. Snygg du är!
    hihi, han är inte ett skydd.. eller ja, inte därför man tränar iaf. sportgrenen heter skydd Är en av delarna vi tränar.
  • Lokatt
    Fröken Småland skrev 2010-09-23 06:28:32 följande:
    Ehum... Katten var det nog va?

Förresten så undrar jag om inte ditt nick skall stavas Prussiluskan. Jag har ju lite felstavningsallergier; visst har jag varit duktig som inte sagt ett ljud under hela tiden som det varit felstavat? Oskyldig Flört
    du är ganska duktig överlag, du håller till i samma tråd som mig men är inte på mig allt för mycket
  • Lokatt
    Fröken Småland skrev 2010-09-23 08:11:29 följande:
    Hihi, tror du att ditt nick någonsin kommer att bli annat än Tanten här i tråden? Cool
    hahaha, stackars prusse, här betalar hon för att byta nick och så får hon ett du gör om till tanten
  • Lokatt
    Lokatt skrev 2010-09-23 09:24:45 följande:
    skulle jag kunna tänka mig... www.blocket.se/alvsborg/Unik_lagenhet_uthyres...

Och nu såg jag att det var åt rätt håll för att kunna umgås med trådfolk, iaf. inte 30mil ifrån som nu

Fixar nån jobb åt min man där, skola/jobb åt mig samt bra dagis/skolplatser?  Så kommer vi neråt i sverige

• Lokatt

idag skulle jag behöva en stor spark där bak, har så mycket att göra här hemma på de två timmar (-hundpromme) som jag har innan skolan, att jag satte mig här istället. Tungan ute
    Vet lixom inte vart jag ska börja, dessutom tycker jag synd om mig själv som är sjuk

• Lokatt
    Asereht skrev 2010-09-23 16:34:48 följande:
    Kikar in en snabbis.

Halsbränna har jag ständigt som gravid. Det som funkat bäst för mig är ingefära. Jag har köpt färsk och lagt i mitt vanliga te när det dragit. Smakar gott och lindrar. Även mineralvatten tyckte jag hjälpte mig. Men det är som tidigare nämnt väldigt individuellt.

Tabletter har inte funkat så bra för mig när set var som värst men flytande Gaviscon har varit min bästis senare delen av alla grav.

Du får helt enkelt testa dig fram Pruss.

Jag piper igen, magen är helt ur funktion idag så jag känner mig rätt osällskaplig. :-/
    oo ryyys, tur det är jag som slipper välja mellan ingefära och halsbränna, hade nog faktiskt valt halsbränna i det läget Tyst
  • Lokatt

behöver hjälp nu... idag snurrar sista delarna av bugaboogrejerna i maskinen hemma hos svärmor (enda maskinen med 30g skontvätt)
    Behöver seriöst vägledning på pris! Ingen liggdel är det ju, men tänkte sälja med åkpåsen (dumt/smart?). Tänkte även sälja med katvig-ryggen, den matchar så snyggt till bruna, eller är det en sån grej som kan inbringa på tradera för sig tro? väskan som har samma lock som suffletten och åkpåse, samt ryggtyg (orange), den med vagnen?
    Medaljongerna tar jag nog för siog på tradera.. bumperbar, en med litet bett på undersidan, en med mer bett runtom, skicka med bägge??
    Välldigt tacksam för bollning kring detta, jag är en velpotta med beslutsångest!! särskilt eftersom jag är lagom road av att sälja dessutom...

prusse, gör det lätt för mig och köp den

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11