K*B*N, pratar del 11
www.blocket.se/sodermanland/Emmaljunga_scooter_2_0_2010_30386000.htm&w=1 "Jag ska inte köpa en ny scooter, jag ska inte köpa en ny scooter, jag ska inte...."
Jag ÄLSKAR den färgen. Fasen att min skruttunge är så stor
www.blocket.se/sodermanland/Emmaljunga_scooter_2_0_2010_30386000.htm&w=1 "Jag ska inte köpa en ny scooter, jag ska inte köpa en ny scooter, jag ska inte...."
Jag ÄLSKAR den färgen. Fasen att min skruttunge är så stor
Tjingeling alla! Har läst ikapp och tänkte kommentera lite.
Asereht: OMG!!!! Du har slängt 10 kg!!! Har du tänkt på att det motsvarar en medeltung resväska? Bra jobbat!
Ekorren: Söt kille. Lik mamma
Kavat: Skönt att dopet är över. Hoppas det dröjer till nästa släktträff...
Lokatt: Hur gick det på din tävling? Har ni fixat bilen?
Prus: Hoppas dina sammandragningar är bättre. Och shit vad du fyndar på loppis jämt *avis*
Här är allt som vanligt. Skrev en stor uppsats förra veckan som jag inte fått tillbaka ännu men räknar med att den blir godkänd. Imorgon skall jag till en kompis på lunch. Ungefär så spännande.
Gud så läskigt. Höll på att svimma på föreläsningen idag. Blev bara mer o mer kallsvettig och "tappade" omvärlden Har aldrig hänt förut om jag inte ätit dåligt eller liknande, men nu hade jag både ätit och druckit helt normalt. Mycket obehagligt.
Lite pinsamt också att jag bara gick. Klarade inte av att prata så jag fick inte ur mig någon förklaring. Hoppas att de har förståelse för det ändå.