Inlägg från: Lindadjo |Visa alla inlägg
  • Lindadjo

K*B*N, pratar del 11

passau skrev 2011-01-22 08:37:53 följande:
    Däcket på nya vagnen exploderade igår på kalaset, snacka om salut! Lindajo, funderar på nordby i morgon, har inte pratated maken än... Är du sugen att ses å fika så säg till! hade vart kul att träffas!
    Det hade varit trevligt. Ute på stan eller hemma hos oss? Måste städa idag i såna fall
    2010 blev ett bra år! Har +:at
  • Lindadjo
    passau skrev 2011-01-22 12:22:38 följande:
    Välj du lindajo! Tänkte ta en sväng till nordby och leklandet först... Så får du säga vad som passar!
    Sambon har jour fram till måndag morgon, så jag kan inte ta mig till nordby. Har ingen bil. Men jag kan ta med mig pojkarna in till något fik i stan. Men vill ni hellre komma förbi här på en kaffe så går det självklart att fixa det med. Jag har en massa äpplen, så jag kan baka äppelkaka eller nånting
    Så länge ni inte är dammallergiker så
  • Lindadjo
    passau skrev 2011-01-23 08:27:15 följande:
    Städat hela nedervåningen, nu göra frukost och sen avfärd mot Strömstad för shopping och lindajo
  • Lindadjo
    passau skrev 2011-01-23 17:26:49 följande:
    Har varit på mkt trevlig fika hos lindajo! Tackar!
    Det var så trevligt att ha er här, och vagnen var jättefin impad av alla förbättringar de gjort på vagnen sen E3an.
    Nemia noj skrev 2011-01-23 10:29:42 följande:
    Har jag förstått + et rätt Gravid  grattis  Skål
    Jadå, du har förstått det rätt Och tackar.
  • Lindadjo
    Ekorrfamiljen skrev 2011-01-23 17:57:32 följande:
    Men är det sant? Ett stort hus där vi vill bo till överkomligt pris! Stor trädgård med fruktträd också, man tackar!
    Åh, det låter ju underbart
  • Lindadjo
    Ekorrfamiljen skrev 2011-01-23 19:09:46 följande:
    Jo, kan ni inte hålla tummarna att ingen annan vill ha det så att vi hinner sälja vårt och köpa det istället? Pleeeaaaase!! Kyss
    Självklart ställer vi upp med våra tummar
    Tant Pruselius skrev 2011-01-23 19:13:58 följande:
    passau skrev 2011-01-23 17:25:49 följande:
    Jag kan "hyra" små boenden vid vår stuga så alla kan sköta sig själva med mat mm bad är bredvid om det är intressant ca 1h från Gbg... Beroende på standard ca 300:-/natt men vi bör nog boka ganska snart isf så alla får plats... Nära att åka till kusten för dom som vill det... 2,5h till Ullared
    låter kalajsmysigt ju skulle det ske i sommar kanske? efter att ekorren/lindajo ploffat?
    Ska ni vänta på att jag ska ploffa så blir det ju i september.
  • Lindadjo
    Tant Pruselius skrev 2011-01-23 19:17:49 följande:
    nej det där är gamla chassit, en sådan jag slår till på dock tycker jag att den låg högt i pris....
    men hör med smålänskan eller Nif dem har kloka åsikter om camarna tycker jag Cool
    Är det högt pris? Det följer ju med ett babyskydd oxå, som vi oxå behöver. Jag fastnade för deras ytterdörr
  • Lindadjo
    Kavat skrev 2011-01-23 19:27:00 följande:
    Rätt spänne men dyr tycker jag. Om jag minns rätt betalde jag 4500 för min, dock ej vinterhjul eller babyskyddet, uvskydd eller sommarsuflett, men adaptrar, åkpåse mm var med.

Smidigt att ha en bas i bilen också, så är du smart så försöker du hitta ett babyskydd begagnat med basen. Basen kostar ju lika mycket som skyddet nytt typ och det säljs typ inte begagnade baser enbart, utan då är det alltid babyskydd med.
    Jo, en bas måste vi ju ha. Eftersom vi måste ha stolen där det bara är 2-punktsbälte så måste vi ha ett skydd som går att fästa i ett sånt bälte. Och det är väl bara baser som gör det? Eller?
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11