K*B*N, pratar del 11
Här skrivs det
Nu har mina föräldrar åkt hem igen, de har varit här sen dagen innan nyår, och tapetserat åt oss Underbara föräldrar!
Nu har vi äntligen fått det tapetserat i vardagsrummet och hall, och inte nog med det. Jag fick en hel hylla i julklapp Tv-bänk-hylla. Jättefin, så nu har våra gamla mörka loppis-hyllor åkt tillbaka dit de kom ifrån, loppis
Annars mår jag oförskämmt bra, jag har inte spytt en enda gång än så länge, går snart in i vecka 9. Det känns lite märkligt, ibland undrar jag om jag verkligen är gravid? Jag som båda mina tidigare graviditeter spytt som en gris halva graviditeten. I en dagbok jag skrev när jag väntade första så skrev jag samma dag som jag är i nu (7+6) att jag spytt i över 2 veckor, gått ner minst 2 kilo, grät varje dag, riktigt deprimerad drömmer mardrömmar osv, osv... riktigt illa, och nu är det ju typ ingenting. Jag gråter inte, jag har inte spytt, visst har jag mått lite illa ibland, men jag har alltid lyckats få det att gå över innan det blir för illa, och jag har istället gått upp 2 kg istället för ner. Fast om det sista är speciellt bra vet jag inte, men så länge jag mår bra så bryr jag mig faktiskt inte