K*B*N, pratar del 11
den är rätt tunn men varm, funkade i -30 i vagnen i fjol...
Jag lyckades fynda åkpåsar på sadium för 149:-/st är sååååå bra! M sov ute igår i -grader i bara kläder och fleece-underställ är så nöjd!
Men den är sp klart inte lika läcker som ases... Men den är ner till +5C Och 100cm lång det var det som avgjorde
Maken knorrar lite om fler vagnar nu... M är 1 1/2 å han tycker pt och sitty räcker... Egentligen... Men jag vill ju prova en billig bee... Vår resväska till pt förstör! Sjukt irriterande! Den ska skydda inte skava hål! 3 stora märken har den gjort... Hål på handtaget och på baksidan sitsen på vår nya klädsel' surt!!! Kanske bättre att flyga utan väska så vi har något kvar...
Exakt nif! Men jag fick tag på förra årets och dom var 10cm längre! Dessutom till halva priset men denna gången hade jag gärna betalt fullt om jag hade fått den härliga röda färgen... Nu blev d svart och grön... Ska se om jag kan hitta bild...
www.familjeliv.se/Forum-3-96/m55138724-6.html vi har den 2-färgade men svart med lite grönt... Är mkt nöjd! Är någon sugen på en kommer jag lämna in en idag till stadium med ett skönhetsfel och få en ny kan fråga vad dom ska ha om någon är intresserad
Jag ska ju byta en av mina i morgon om d går bra med. En med en liten grej vid huvudet, ihopsytt fel typ men inget funktionellt fel alls och att dom tappat bort packpåsen så kan jag kolla om dom säljer den... Slut i Sverige annars... När jag frågade ville dom inte sätta ner utan fixade en ny men detta var sista... Inboxa snarast isf då jag funderar på att åka å fixa om en stund... Måste ju posta ASEs paket
Z jag ska byta den på torp...
Ase: paket idag?
I morgon börjar vi med våra kalendrar... Det är då 24 dagar kvar tills vi åker! men det är segt att packa till 3"barn" (maken inräknad) och sen till mig + allt praktiskt typ välling leksaker å vagn mm... Varför e allt mitt problem? Maken jobbar tills vi åker, han drar på kurs å e borta hela den veckan... Tack för den!