• passau

K*B*N, pratar del 11

idag blir d en tur med longtail-båt om det inte regnar... Sedan kommer resten av sällskapet ikväll och då blir vi 14 som ska samsas... Mer omöjligt än 10 skulle jag gissa 31C i skuggan och 28 C i vattnet livet är verkligen jobbigt just nu kom på att vi bara har 11 dagar kvar synd om oss

• passau

Saraahl S vaknade 12ggr/natt till hon var 2... M har sovit bra sen Bb... Allt blev liiiiite bättre med omega 3 även om d inte löste alla problem... Vi sökte hjälp hos BVC och fick till svar att vi kunde få låna en bok... Öh?! Tror ni inte vi läst eller? Vi har oxå mer kompisrelation men han jobbar mkt å jag tar typ allt ansvar hemma och barnen kommer bara till mig, men nu när vi är hemma båda börjar det bli bättre... M har blivit pappig! Me like men vi har barn mellan oss och inte så stort val av något annat... Nej nu frukost och ut i sol och värme

• passau

Vi har haft 2 pluttar och en skiva i trappen då det inte finns ngt att fästa i... Typ klossar som man trär skivan emellan... Om ni förstår...

• passau

Kram till alla som behöver ... Thulo- jag älskar vår åkpåse/sovsäck från stadium! Men fick tag på förra årets modell = fulare färg men 20cmlngre typ å dessutom halva priset ring å kolla med stadium torp, kan ha en kvar med litet skönhetsfel... Jag bet 149:-/st

• passau

Vi har konflikter så det är helt hysteriskt, nästan alla grät igår på festen, maken och mamma kommer verkligen inte överrens... Jag hoppas verkligen 2011 blir ett bättre år! Vi skickade upp en risballong igår, där skriver man allt man vill ska försvinna... Jag passade på att skicka upp 10kg men dom var kvar när jag vaknade... Men d kanske tar lite längre tid S skickade u väg bästa kompisens leukemi, sötis!

• passau

Orkar inte läsa så långt... Ligger magsjuk i Thailand, har inte vart så dålig på 10 år... Jag tar explorern så vår pt är kass efter flygresan... Glapp är bara förnamnet och sen får den upp om man fäller ihop den... Vi har tidigare haft problem med att den Inte går att öppna... Åter till toa...

• passau

Angel vi är på got på fredag men tyvärr full bil och d lär ta lååååång tid med vagnen som e pajj...

• passau

I morgon är det färd hemmåt med blandade känslor... Skönt att komma hem, tråkigt med alla kläder... Kan leva med tåskor å klänning ett tag till men d aka bli skönt att få ha sin egen familj och äta riktig och bra mat... Ja det är gott här men tjejerna är lite svårflörtade...

• passau

Färdig packad och funderar på att köpa en iPod till maken som han kan få när han springer... Övriga är på lekplatsen... Så jag fick packningsro.. Sen blir det stranden ett par timmar innan avfärd...

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11