• passau

K*B*N, pratar del 11

Angel: jag skulle ev få "låna" ett kvitto av dej om det inte gick så bra att flyga... Är erbjudandet kvar? jag funderar på samma ang PT men frågan är om exp är bättre än sp?! Har fått uppfattningen att den är mindre... Ja, jag vet verkligen inte...

• passau

Packade vagnen igår, fick faktiskt plats med flytvästar, myggnät, hangbag, pannierbag oxå, men jag har nog fel årsmodell på väskan för vår vagn för kardborret vid styret går absolut inte att stänga ens om det bara är vagnen i... Jaja tänkte ta ett spännband runt och hoppas allt ligger kvar . nu är det bara allt annat att packa, fixa huset städa, hoppas grannarna är snälla och tar hand om huset och sen komma iväg... Just d jag måste skriva klart jobbet med ja...

• passau

Angel; så klart dom ändrar alla knappar på pt exp så vi måste köpa allt nytt annars är det ju en dålig affär av dem

• passau

Japp då drar vi om ett par timmar ha en härlig jul och nyår! Kram!

• passau

Skickar en solig hälsning 30C och mys; -) väskan kom bort men är åter eftet 3dgr... jätte kul kindajo och beklagar Riski Snart frukost æ bad

• passau

Sitter i thailand medmagsjuk S håll tummar och tår att det vänder nu annars blir d doktorn... barn imodium funkar inte... kanske ska skicka hem ett flak till Z

• passau

Just d sitter och leker på min nya surfplatta från siba. Funkade inte alls och var sjukt missnöjd tills jag lånade S penna till DS nu är den kanon!

• passau

Se ( vidrigt: varm julhälsning från oss 31C i skggan på kvällen... Vi slapp sjukhus med S men hon vill ff inte äta bar sä segt... jag är totalt uppäten av mygg,( varsågod, lite skadeglädje) Idag har vi hittat toys r us så kväll ska S go bananas Kram från oss!

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11