• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

Tant Pruselius skrev 2010-10-22 17:00:49 följande:
    Lokatt skrev 2010-10-22 14:22:49 följande:

nu har vi nog lyckats låna bil tills i morgon, men det är en vanlig... vi har ju tre bilstolar och det är airbag fram..

Nif du som kan stolar, går britax freeway att sätta i mitten bak?  Ska åka till vår bil som är inlämnad på lagning och kolla instruktionsboken sen, men tänkte om du hade koll?

Åh, vad krångligt och dumt, är inte meningen att jag ska tävla verkar det, när första risken att hunden var sjuk gick över eftersom vi åkte till vet. så snabbt, ja då kommer nästa hinder.

Vet ni vad de serverade till lunchi dotterns skola, risgrynsgröt och mjukt ljust bröd, snygg lunch Skrikandes

vi har vår britax hi-way i mitten bak på v70... fast det kanske inte sapelar någon roll?
    Jo, det låter lovande, det är en s-60 eller vad de heter...
    Jag har inte nog med tid!
  • Lokatt
    Nifelheim skrev 2010-10-22 17:24:13 följande:
    Tror att det är längden man ska gå på även om de sitter i stol, men jag är inte hundra. Hur som helst ska man ju vara över 134cm (eller är de 140?) för att sitta vid en airbag.
    Jag skulle mao. inte sätta något barn fram.
    Nej, vad bra då var jag rätt ute. Det är väll vid den längden ca man tar kudde med? Iaf. så är dottern bara ca 118cm.
  • Lokatt

prusse, hur gick det på teorin?
    Jag borde ha tokpluggat teori denna vecka, men har för mycket nerver inför helgen, får ta tag i det nästa vecka. Jag hoppas kunna boka prov innom någon/några få månader.

• Lokatt
    Lindadjo skrev 2010-10-22 21:04:25 följande:
    Bland annat min pumpamarmelad, och plommon som jag gjorde tidigare i höst. Och så blir det hembakat bröd och lite brie, parmaskinka och lufttorkad salami mm. Grönsaker och sånt.... jag blir ju sugen själv, jag som inget får äta
    va? lite trög här tror jag, men är ett grattis på sin plats?
  • Lokatt
    Lindadjo skrev 2010-10-22 21:12:55 följande:
    Eeeehhh.... nääää? Vad menar du? Alltså, jag får inte äta nånting för jag går på ren cambridgekur, inget annat
    jaha, du menade så, jag tänkte med tanke på skinakan och osten där, kanske var sånna på inte lisatn med magen du vet
  • Lokatt
    Tant Pruselius skrev 2010-10-25 14:02:41 följande:
    *undrar oxå*

*kastar iväg ett sms*
    fick du svar?
  • Lokatt
    Tant Pruselius skrev 2010-10-27 09:12:50 följande:
    Halloj och godmorgon!
    god vet jag inte om den är, jag är segare än segast, sjuk antagligen ihop med utmattad. äter ännu mer värktabletter än vanligt för att hålla ihop. *suck* När ska amn ha tid att vila upp sig? *klagosång*
  • Lokatt
    Riskiflickan skrev 2010-10-28 13:40:10 följande:
    Idag har jag köpt vagn en quinny zapp, ny för kampanjpriset 1095 på babyproffsen *nöjd*
    kul! Färg?
  • Lokatt

en fundering, vem var först?! Jag sydde min för typ två år sen. Kolla färgen!
    [image10.png]

• Lokatt

prus, du ska väll ha en prisvärd e3/sport med mängder av tillbehör bla. pimpad suffla mm.

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11