• Lokatt
    Fröken Småland skrev 2010-09-18 13:33:29 följande:
    Har du inte rätt till det?
    nope, har fått ett särskilt stöd som handlar om att jag inte har fulla poäng sen tidigare samt är under 30, så jag lånar inget eller får stöd därifrån.
    Jag har inte nog med tid!
  • Lokatt
    Nemia noj skrev 2010-09-19 09:48:14 följande:
    Visst funkar gecko liggdelen på camen??
    tror inte det...
  • Lokatt
    zasata skrev 2010-09-19 20:26:52 följande:
    Idag blev Leo ett år!
    Grattis! {#emotions_dlg.flower}
  • Lokatt

men!! arg, nu finns en uj billigt i sthm igen! inte här eller ens neråt göteborg dit min plastis ska åka imorgon *sucka*

fr.s, mina fjortis saker i ansiktet var visst två, fast 14+14 blir ju min ålder ganska så när, så det funkar ändå då va

• Lokatt
    Ekorrfamiljen skrev 2010-09-21 10:22:16 följande:
    Lokatt: Har du två? Cool! Jag vill ha en i läppen med, men om jag nån gång ska arbeta som socionom får jag nog nöja mig med den jag har.

En av tjejerna i min klass hade hela ansiktet fullt av piercingar när vi började utbildningen.. Hon sa att de var en del av henna och att hon aaaldrig skulle ta ur dem! Andra året var de flesta borta och vid examen tror jag inte att hon hade någon kvar.
    jag har en i läppen med. Varför skulle du inte kunna vara socionom med det? är det inte 2010?
    Pruseluskan skrev 2010-09-21 08:49:07 följande:
    Är vi lika gammla?
    något sånär
  • Lokatt
    Pruseluskan skrev 2010-09-21 13:49:21 följande:

Katten ? www.tradera.com/auction/viewitempage.aspx?aid... Någon ? 

den var söt! men inget mer köp av "titta på vagnar" har jag lovat maken
    Pruseluskan skrev 2010-09-21 13:50:07 följande:
    Jaha, se på den! Trodde du va äldre en mig.... upplever dig som "vuxnare" varför vet jag inte alls, haha....
    haha vi är väll inom samma ålders-spann sånär som på något år tror jag. Dock känner jag mig som tant, trebarnsmamma och allt
    Pruseluskan skrev 2010-09-21 13:56:21 följande:
    Är den gula sufflan på Bee+ verkligen så här ljus? www.tradera.com/auction/viewitempage.aspx?aid...

Katten, ror du hem denna så får jag väll åka och hämta den åt dig www.tradera.com/auction/viewitempage.aspx?aid...
    Oooo, skulle du det, på riktigt? Går den för bra pris skulle jag verkligen vilja det Kyss
  • Lokatt
    Pruseluskan skrev 2010-09-21 14:16:28 följande:
    Jag är med tant med 1 avkomma
    Absolutly! Ha den under "koll" då....
    jag har den i favvo nu.
    Har en vän som åker nån gång i månaden till sthm, så i bästa fall behöver du inte ens posta den, utan bara förvara tills han kommer upp och kan ta med den.

Idag hade jag första provet i skolan, i matte. Jag vet att det inte räckte till ett mvg, hoppas på vg men är välldigt nervös, kan likagärna ha fått hjärnsläpp och shabblat bort det, kom tex. på när jag kom hem att jag glömt en nolla i ett av svaren! Lagom att komma på det då!

Har spenderat 2,5 timme på brukshundsklubben nyss, ska iväg och jobba sen upp till andra hundklubben några timmar. Dagarna är låånga och jag är sjuk, har feber och mår krasst.
  • Lokatt
    Fröken Småland skrev 2010-09-21 14:27:33 följande:
    Det gick säkert bra! *peppar* Matematiken är som tur är inte helt svart eller vit; om man råkar ha gjort ett räknefel någonstans i en uppställning så brukar man få avdrag enbart för räknefelet och kan ändå få goda poäng för själva uppgiften om läraren kan följa en korrekt uppställning/lösning av problemet.
    kanske *hoppas*
    Min största svårghet i matten är just att ställa upp det snyggt... alltså jag vet svaret "ser" det, men att ställa upp det på pappret i den ordningen de vill, det kärvar ibland.
  • Lokatt
    Fröken Småland skrev 2010-09-22 07:21:15 följande:
    Nu skall jag skriva en inlämningsuppgift som måste vara klar kl 12.00. Om ni ser mig här innan dess så ifrågasätt varför jag är här och inte istället skriver min inlämninguppgift Tyst
    lite i samma sits då, jag har två yngsta barnen hemma och är sjuk med *suck*
    tappat rösten alldeles, inte så bra  mitt i min träning med hunden inför tävling.
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11