Inlägg från: Asereht |Visa alla inlägg
  • Asereht

Mössor med namn på hiss eller diss?

Funderar på att beställa färgmatchande till jackorna åt mina grabbs men är lite tveksam mot mössor med namn. Funderar på om man ska skriva något annat, kanske storbus, mellanbus och minibus.

♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Lillgrisens Mamma ♥   Blogg: stickig.blogspot.com
  • Asereht

Jag har just kört reversed "kött och sås diet" (atkins?) i form av en tallrik potatis med sås. Man tager vad man haver.

• Asereht
    Pruseluskan skrev 2010-05-28 07:16:07 följande:
    namnmössor är inte att rekomendera. hag mins att jag hade en (den klassiska vitröda vitblå om man va gosse) och enda när jag väntade utanför affären på min mamma så kom 2 poliser vad av den ena sa - Hej Therese ! Jag kunde inte läsa (var kanske 5-6) och höll ju på att skita ner mig av räddsla för att polisen visste vad jag hette.
    *ha ha* Bättre poliser än traktens alkis iaf.
  • Asereht
    Frk S, på den tiden jag hängde i OTH-tråden och när barnvgnstråden på aff fortfande hade flera nya inlägg om dagen så var det en tjej som sydde en klädsel till UJ i brun manchester. Skitsnygg! Klart det går, men jag skulle inte ge mig på det själv.

Jag försöker ju som bäst klura ut bugga suffletten ju! Fast jag har bara klippt ut delar än. Är lite sur för att jag insåg att jag inte har något kantband hemma i matchande färg.
  • Asereht
    Fröken Småland skrev 2010-05-28 11:55:45 följande:
    Han hade bara fått på teven så det var lugnt Kaninen himself: Töntigt?
    Kul.
  • Asereht
    Fröken Småland skrev 2010-05-28 12:12:58 följande:
    Ah, låter lovande. Manchester har jag nog t o m liggande här hemma, olivgrönt är väl snyggt? Kantband tycker jag att man med fördel kan ta en helt annan färg, jag gillar kontraster à la Molo.
    Tyget jag använder är marint i botten med stora blommor i vitt, lime och turkos. Innertyget är enfärgat marint. Kantband jag har liggande är brunt, svart eller rött. Rött blir väl helknepigt eller? Fast kanske ok om man har andra röda detaljer sen. *fundera*
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11