Inlägg från: Asereht |Visa alla inlägg
  • Asereht

K*B*N, pratar del 11

Fröken Småland skrev 2010-05-29 22:11:31 följande:
    Jag gjorde ett undantag för min mammas lilla söta valp vilket straffade sig Hunden lever dock och har hälsan fortfarande
    *garvar lite* Valpar är faaaarliga!   Allvarligt, valpar är ju som småbarn, rätt som det är blir det jäkligt bråttom! *he he*
    ♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Lillgrisens Mamma ♥   Blogg: stickig.blogspot.com
  • Asereht
    Fröken Småland skrev 2010-05-29 22:16:27 följande:
    Gullig Jag gillade van Gogh-bakgrunden också men lite nördigt är det allt . Menar du att bakgrunden är med hela tiden, bakom ikonerna? Inte bara förstasidan alltså? Där har jag såklart mina darlings
    Det ska ju vara wallpaper och när det gäller datan så är det ju tapeten dvs skrivbordsytan. Så det bör ju vara bakgrunden bakom ikonerna. Jag är sugen på att testa faktiskt.
  • Asereht

Testar om det funkar att göra inlägg också när jag till slut lyckades logga in. Surfar iPhone ifrån sängen. Trådlöst är bra! Nu har nöffeliten ätit klart och somnat. Dags att sova själv då. See ya tomollow

• Asereht
    Kavat skrev 2010-05-30 09:46:12 följande:
    Måste beställa pastiller med vitlökssmak för att skrämma iväg hemska släktingar som hatar vitlök och lök. Sa jag att jag funderade på att laga löksoppa på sonens kalas?
    *ha ha* Go girl! http://www.familjeliv.se/hem/asereht/gallery/phptrbrym.png
  • Asereht
    zasata skrev 2010-05-30 11:55:05 följande:
    jag har lagt ut en del på T, men lite fel "tid" på dagen. det är då jag har tid.. för ebba är på dagis ;) men får väl försöka ikväll när hon sover. usch borde fortsätta städa..
    Jag lägger också ut när jag har tillfälle oavsett tid. Däremot kan man ju kanske undvika att lägga ut saker med sluttid typ  mellan 00-07, speciellt på helgerna.
  • Asereht
    Fröken Småland skrev 2010-05-30 12:34:21 följande:
    Just det; jag tänkte ju ha "gissa-datum-när-Kavats-bebis-kommer-tävling". BM tror alltså 2/8, vad tror ni? Jag kommer att föra protokoll över gissningarna och den som gissar närmast får bestämma bebisens namn Själv paxar jag 25/7.
    7:e augusti tror jag på. {#lang_emotions_djavulsk} 

(Jag har fortfarande inte kommit över att A inte ville komma tidigare som han statistiskt sett borde gjort. )
  • Asereht
    Fröken Småland skrev 2010-05-30 12:37:30 följande:
    Glömde ju bjussa på en läcker bild på självaste Fröken Småland
    Oh fy! *stackars*  Det ser smärtsamt ut!
  • Asereht
    Kavat skrev 2010-05-30 13:12:27 följande:
    Kan väl tillägga att vi trodde 29/7 innan rul.
    Jojo, vi trodde 29/1 (enligt sm).
  • Asereht
    zasata skrev 2010-05-30 13:12:31 följande:
    men det är väl inte 05? ahde inte 05 fast handtag?
    Nope, 04 hade fast handtag. 05 har vikhandtaget.
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11