K*B*N, pratar del 11
Har visat upp vagnen på barnaffären... Tror inte att den går att laga men jag får bara ersättning enl. Deras rea pris = jag kan inte köpa en Explorer för jag vägrar lägga en massa emellan... *surar*
Har visat upp vagnen på barnaffären... Tror inte att den går att laga men jag får bara ersättning enl. Deras rea pris = jag kan inte köpa en Explorer för jag vägrar lägga en massa emellan... *surar*
Har bestämmt mig för att kolla andra butiker idag och sen åka å hämta papprena igen från första... Kommer ju inte köpa mer vagn där ändå... Är lite sugen på iCandy någon som vet ngt?
har nu läst runt lite och insett att det inte går med ngt annat än pt... dom är för små, vagnarna alltså
visst är det skönt när barnen vaknar 04? idag SKA dom sova middag så vi får vänt dygnet!
ska ringa till ett par butiker i trollhättan idag och kolla med vagnar, tror inte babyproffsen har den alls där och jag vet att beginners har men jag vill ju inte ha sport...
angel var hade dom inte sport?
malaga med ryanair?
sol & bad?
Vi har oxå pt, när jag lämnade på dagis lämnade jag sätet oxå, älskar vår vagn!!! Har fö hittat en butik som inte har kvar sp, så jag ska bara ringa i morgon å få tillbaka mina papper och hoppas hon inte pratat med SAS än...
Skickar kramar till alla som behöver! Har 2rjejer med lunginflammation... Grannen var över och kollade igår och S hade knappt andningsljud... Så vi medicinerade men d hjälpte inte så vi åkte till akuten och DÅ hade d fått effekt och han såg inga problem alls... Suck! Sovit 5h och har jet-lag å ska åka till butiken å ta tillbaka mina papper på vagnen idag *har ångest*
vet att dom hade rosa å ljusblå för 600:- dit jag förhoppningsvis ska å få ny vagn idag... kan kolla om du vill vad dom har...
Fyndat lite på kappahl halva rean å lindex web 2f1... Sovit lite nu och känner mig som en ny människa