• passau

K*B*N, pratar del 11

Har lite grejer hemma för tillverkning men inte allt... =tar nån dag extra om det inte finns...

• passau

Sarahl dom reade den på torp här! Men jag var där 10 och såg det nu... Om du får lägga undan den kan jag köpa den i morgon och skicka!

• passau

Lindajo ni får komma hit å fika nästa gng om ni blir hemskickade vi har Ida bara 20 ( ok 13 om man är olaglig) till näl... Vilka töntigt korta Fl ni har! 19h innan beslut om snitt med Max värkatimulerande dropp och ingen Eda! Andra var plan snitt men gick igång själv å dom försökte bromsa men 6h fick jag ha värkar innan snittet... Nyser som f*n...

• passau

Däcket på nya vagnen exploderade igår på kalaset, snacka om salut! Lindajo, funderar på nordby i morgon, har inte pratated maken än... Är du sugen att ses å fika så säg till! hade vart kul att träffas!

• passau

Skriver i mobilen å då kan man inte byta rad därför blir mina inlägg rätt knepiga

• passau

Välj du lindajo! Tänkte ta en sväng till nordby och leklandet först... Så får du säga vad som passar!

• passau

Lindajo; vi kommer gärna förbi när vi är klara på nordby, d enda vi är allergiska mot är otrevliga människor så d e inga problem behöver du en exakt tid? Vi åker nog vid 10 härifrån =uppe vid 11, så 14-15 är vi nog klara med lekland å shopping. Skulle jag gissa... Räcker d? Inboxa gärna adress och tfn nr så kan vi höra av oss! *ser fram emot*

• passau

måste berätta om mitt hysteriska fynd , köpte en Rosa fix (till M nästa år var tanken men den var lagom nu...) för 399 å halva i går men den var liten så jag åkte till en affär som inte rea den, men glömde kvittot å fick en 98 men den var så stor att s kunde ha den, så jag tänkte ta en 104 istället så kunde hon lika gärna ha den... Ringde butiken för att lägga undan 104 idag, då hade dom satt ner dom! Så 499 å halva... Då fanns även 86 kvar jag bytte bort igår... Hade ju kvitto på bytet dvs 599:- så summa summarum av dom 599 hade ja bet 200:- och fick nu 2!!!! Jackor för 499:- så ja fick Tom 100:- extra att shoppa för :-O maken sa inget om min shopping ska byta en petrol fix i stl 92 och Rosa byxor i 116 i morgon då jag inte fått rätt stl men nu behåller jag mina sjukt billiga jackor... Skulle M växa ur sin får hon använda den tråkiga bruna efter S

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11