• passau

K*B*N, pratar del 11

börjar bli sjuk...
    ingen som vill ha besök i helgen? vi vill ju prova vår nya bil (och vagn) och vill köra lite
    makens förslag var gekås men jag tyckte vi gjort av med nog med pengar ändå på bil (och vagn ifs bara 500:- emellan utan syskonsäte men dock pengar)

vangen är packad idag så den kommer i morgon eller på fredag

• passau

Fy Ase! Tycker så synd om dej!!! Efter 3 dgr ska man märka någon form av förbättring annars är det troligen fel pc... krya nu verkligen på dej!!!

• passau

Ase, fy vad vidrigt!!! Hoppas du får annat pc som tar bort infektionen nu när den nästan är borta ! Kram

• passau

Funderar på overall... S är född i feb men vi hade bara en tunn fleece-overall å åkpåse... Men lindex måste väl börja sin 2f1 snart och då får man nytt och fräscht

• passau

Vi hade gracos föregångare och M hade den till hon var 13 mån och kunde nog haft den lite till med tanke på längd och vikt, men jag älskade den!

• passau

Nej om tjejerna sKulle få lite frukost kanske?! Har iaf packat en låda för små kläder och tömmt syrummet så nu kan vi sy dockkläder idag!!! Tänkte m skulle få en hel hög till sin tok-billiga docka i maj och snart ska jag ju förhoppningsvis (eller inte) börja jobba... Lånat en bok på bibblan och tänkte använda den denna gången ase har du skickat? *nyfiken*

• passau

D e lungt ase! Undrade bara e sjukt snuvig och ligger i sängen... Samtidigt som jag röjer och packar för små kläder...

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11