K*B*N, pratar del 11
Äter nybakade bullar...
Äter nybakade bullar...
grattis Lindajo!
själv sitter jag och surar...
pratade med affären i tfn och skulle få en explorer, skulle typ bara komma och visa vagnen och sas skulle bekräfta...
nu jobbad einte chefen jag pratat med så jag fick nån yngre kille... (det är bara öppet på sas 9-12) så jag hade lite tidsnöd... han vägrade ringa sas utan ringer sin återförsäljare som skall skicka nytt chassi, ny huvudklädsel, och ny varukorg...
en fråga bara vad händer om vi om 4v (tar 2v att få skit delarna med) upptäcker att hjulen är skeva då? kan man kräva sas på dom i efterhand?
kul att få alla delar utom sufletten utbytta...
är galet arg!!!
försökte ringa Angel för att få råd om hur hon gjorde men fick bara felmeddelande... *suck*
ska ringa chefen för butiken i morgon och fråga vad jag gör om resten inte funkar...
har även skickat sms... hrm...
angel, smsa mig nummer så ringer jag sen
visst kan jag ringa, skälla ut butiken, kräva tillbaka mina papper, och gå till en annan butik för att få en ny vagn för flygskadan?
*vill inte ha delar som sen pajjar*
ase kolla med beginners!
jag ska dit (och hämta mina papper hoppas jag, när chefen jobbar igen i morgon) och kan hämta med klädseln å skicka den isf!
0520-97040
Vi har S i pt i samma stl, kan sitta under, har inte provatr över på ett år dock... Vår var oxå jätte trög men vi smörjade den och nu är det inget problem (utom att den e paj då ) Ska ringa beginners sen å säga att antingen får dom ge mig en ny vagn eller så hämtar jag pappret så jag kan gå någon annanstans... Basta!!! Ska även berätta hur illa dom behandlade mig å hur lång tid det tog med att personalen tjafsade med varandra för att ingen ville hjälpa mig. Ska säga att jag fått vabba i 2 dar för att jag inte har nån vagn å kan gå till dagis (ok inte hela sanningne men jag är arg) för jag vill inte vänta 2v på skit delarna som gör att det kanske är fler saker som går sönder senare... JAG SKA HA NY VAGN!!!!
Idag är d 5 år sen jag fick ssk-leg, shit va tiden går...
Jag är Fl till 1/2 å har sen 3+1 mån betalt från gamla men jag var där igår en sväng... Ska bokföra för ett nytt företag... Inte alls vårdrelaterat men d e anställningsstopp här å sen hade d inte funkat med kväll/natt/dag jobb då maken är borta en del med kortvarsel... Å jag funkar inte att blanda tider så å här kan man inte välja att inte jobba natt å nätterna är värda lika mkt som dagarna så man jobbar heltid på natten med 36h/v tror jag=vrak... Så tills jag läst vidare blir d kontorsjobb vilket jag trivs med ifs
Funderar på att läsa vub=vidare utb. Kanske distrikt som syster eller vårdlärare men just nu funkar d inte... Väntar lite till håll alla tummar kl 10 för då ska jag ringa å skälla
Japp här e 3skift=URK! Skållningen slutade med att hon skickar Mina papper och jag går till en annan affär på hennes förslag jag var nog jobbig! Å sen tyckte hon dom var shyssta?! Hur tänker hon? Hela shassit är skevt å jag får inga nya hjul? Om dom oxå e paj får man nya sen då? Knappast!!! Så nej handla inte på beginners!!!!! Vagnen var inte så trasig? Den glappar 2dm om man drar i andtaget! Men men dom hade ingen hemma å jag sa jag var tvungen å vabba för att jag inte kunde ta mig till dagis