• Kavat

K*B*N, pratar del 11

Asereht skrev 2010-09-25 15:50:16 följande:
    Jag har klippt luggen och färgat håret. Det blev....sådär. Luggen blev helt ok, har varit med om värre men färgen...ibland misslyckas man! Tog ett par kort för att visa den konstiga färgen men på kort ser det ju ut ungefär som innan. Men jag ser skillnaden, det är liksom en rödbrun konstig färg som inte ser naturlig ut. Drömmer

Ja, ja ni kan ju titta på korten (mitt galleri) om ni hinner innan jag får panik och tar bort dem.
    Blev ju jätte bra ju! Solig
  • Kavat
    Fröken Småland skrev 2010-09-27 08:45:32 följande:

Och så kommer en bild på (de för en gångs skull sams) gullungarna som jag hittade när jag letade efter mc-bilder. Nu lovar jag att jag slutspammat tråden

Hjärta
  • Kavat
    Nemia noj skrev 2010-09-27 14:22:54 följande:
    Fi fan va less jag blir på vårt dagis, så många gånger som vi har tjatat om att lill grodan ska vara mjölkfri, alltså inte bara laktosfri. Och idag av en slump fick vi veta att dom kört enbart laktosfritt i över ett år, trots läkarintyg och tjat.. Inte konstigt att lill tjejen vart så dålig som hon vart.... Gråter Får dom ens göra sådana misstag, när vi lämnat läkarintyg och tjata så ofta om de?? Och tillo råga på allt deras jävla gnäll om att Grodan inte hinner på toa för hon e så lös, och att vi borde kolla upp henne för de. Men HALLÅ.... Skrikandes
    Demon Anmäl dem!
  • Kavat
    Nemia noj skrev 2010-09-27 14:41:49 följande:
    Kan man de? O hur gå till väga?
    Ja, det måste man väl kunna. Vet dock inte vart? Angel kanske vet?
    Barnombudsnämden? Finns det något sådant?

www.skolinspektionen.se/
    Kanske kan maila och fråga vart man vänder sig?
  • Kavat
    Fröken Småland skrev 2010-09-27 12:09:40 följande:

Söt kanin

Idag var det stöveltest i Vi Föräldrar. Säg till om ni vill veta resultatet.

ja tack
  • Kavat
    Fröken Småland skrev 2010-09-27 15:04:26 följande:

OK, här kommer testresultaten:

Viking Chilly GTX, 800 kr, 4,9

Ecco Snowboarder, 900 kr, 4,8

Super Fit Cross, 749 kr 4,8

Din Sko, 549 kr, 4,0

Eurosko Ponny, 699 kr, 3,5

Coop Friends, 349 kr, 2,6

Skopunkten Lejon, 299 kr, 2,5

Kyss
  • Kavat

Nu har jag fått tid till läkare för att kolla upp liten. Vete katten om det är något fel men så här kan vi inte ha det så det är väl bättre att utesluta annat tyckte min underbara bvc-"tant" . Det vi funderar på är gerd som det så fint kallas..
    Har nog inte berättat om min bvc-"tant", men hon är lika gammal som mig och har stor egen allergi-erfarenhet (hennes familj) och är verkligen toppen! Kyss

• Kavat
    Asereht skrev 2010-09-27 15:19:40 följande:
    Nöffe premiäråker froggen med sittdel. Ute och shoppar som synes, han är ungefär lika road som sin far av butiken ifråga. Maken stor brevid och kollade youtubeklipp medan jag kollade in fleecebeståndet.

Det hällregnade därav regnskyddet, orkade inte dra av och på det för varje affär. Skäms

Nöffe är så söt! Ser alltid så glad ut.
    *gillar bumperbarskyddet också*
  • Kavat
    Tant Pruselius skrev 2010-09-27 17:43:55 följande:
    nu ska jag iväg på me and I partaj!
    Skoj! Mitt blev inställt för 3:e gången, eller 2:a officiellt.
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11