Inlägg från: Nifelheim |Visa alla inlägg
  • Nifelheim

K*B*N, pratar del 11

Nifelheim skrev 2011-01-13 09:09:14 följande:
    www.familjeliv.se/hem/livradd_med_stil/galler...

Jag vet inte hur stor T är, men här är ett ganska stort barn i syskonsitsen uppepå bebis
    Okej, det var ingen bebis där under. Men syskonsitsen är i alla fall där den SKA vara om man har en bebis under.
    Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • Nifelheim
    Nifelheim skrev 2011-01-13 09:09:50 följande:
    Okej, det var ingen bebis där under. Men syskonsitsen är i alla fall där den SKA vara om man har en bebis under.
    www.familjeliv.se/hem/liljan_o_loppan/gallery/phpz39cem.jpg

www.familjeliv.se/hem/liljan_o_loppan/gallery/phpulkjfn.jpg

Mer bilder. Dessa på en fyraåring tror jag.
    Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • Nifelheim
    Tant Pruselius skrev 2011-01-13 15:32:20 följande:
    Frk s det ska jag absolut göra!! Och puss till dig för att du va snäll idag. I
    Då gissar jag att min groda får vandra vidare på annat håll?
  • Nifelheim
    Fröken Småland skrev 2011-01-13 18:40:02 följande:
    Haha, du skrev ju häromdagen att du inte ens bestämt dig för att sälja Pruseluskans bebis lär ju börja förskoleklass innan den kommer ut på Blocket
    Nu är det faktiskt så fröken näsvis att vi har haft kontakt via mail efter det Förmodligen har du rätt i det sista dock. Blocket tar emot. Då vet jag ju inte att min sista älskling får det bra. Hur vet man om det nya hemmet tar väl hand om den liksom?
  • Nifelheim
    Fröken Småland skrev 2011-01-13 18:49:02 följande:
    *fnissar åt fröken näsvis*

Äh, skicka upp den till Strömstad vetja!
    Upp? Strömstad måste väl ändå vara neråt?
  • Nifelheim
    Tant Pruselius skrev 2011-01-13 18:56:28 följande:
    :-S tror ju att en cam passar mig och mina långa barn bättre, fått tag i en med gamlachassit nu oxå...och denim så är den bara i bra skick så hoppas jag på att den flyttar hitåt...

däremot är jag ju intresserad av cykelkärran så om det inte är super brottom att bli av med den så är den mkt intressant för /höst och för kommande vårar och höstar... men har inte riktigt råd med både och just nu efter jul....och elen var fasligt dyr denna månad........
    Har jag förrästen berättat att vi den 1/2 blir med braskamin
    Men du behöver väl inte göra några :S miner för det jag gillar min groda och är inte direkt desperat att bli av med den.... Som vissa visst har uppmärkssammat *tittar på Frk S*

Det är inte alls bråttom med cykelkärran. Den har ju stått där den står i ett halvår och den stör ingen Till våren får jag väl försöka sälja den om du inte vill ha den, men tills dess får du gärna vänta hur länge du vill.
  • Nifelheim
    Thulo skrev 2011-01-13 19:30:28 följande:
    Har ju kusiner i E-tuna typ "bara" 2 timmars bilresa har jag för mig
    Då tycker jag att du också ska komma så har vi en dejt här. Tycker allt att ni andra kan pallra er hitåt också :-P
    Vårt zoo fick faktiskt Sveriges förstfödda Sumatratiger förra säsongen, den måste ni ju se!!!

http://parkenzoo.se/PageFiles/2758/Wayan%20053_1.jpg
  • Nifelheim
    Angel Gbg skrev 2011-01-13 19:23:50 följande:
    Jag fick idag ett samtal man inte vill ha från dagis... orden
    blod överallt, ringa ambulans, kom fort
    var dom enda jag uppfattade då läraren var i chock...

Väl där var det "bara" en haka men det var verkligen blodbad och heldag på akuten. Inga väntetider någonstans så C inte var bra, misstänkt hjärnskakning, panikattacker så hon är klassad som verkligen sjukhusrädd osv men som hon var så off hade vi en massa timmar observation tills dom konstaterade att om hon har hjärnskakning behöver hon lugn och lugn går inte att få utan halvsedering på sjukan så vi skickades hem med anvisning om minsta försämring så ska vi ringa blinkbilen och åka in
    Oh fy va läskigt. Hoppas att lilla C mår efter omständigheterna bra.
  • Nifelheim
    Fröken Småland skrev 2011-01-13 20:47:33 följande:
    Nif: Jag kommer gärna och hälsar på! Jag tycker det går segt med trådträffen. Vägrar ligga på mera när det inte händer något så någon annan får ta kommandot *surar* (men jag kommer på träffen )
    Åh. det låter bra. Tyvärr törs jag inte lova att jag kan komma på trådträff när "nedåt". Det gäller liksom att det funkar med pengar, hundvakt och så vidare. Men jag skulle bra gärna vilja så klart.
  • Nifelheim
    Kavat skrev 2011-01-13 20:51:17 följande:
    Min lille kille är inte så lång. Hm, kanske borde jag köpa 110 då menar du? Men han har typ (92) 98 på byxor...
    Förvånad Jag som är tveksam till om 116 kommer räcka nästa år.
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11