K*B*N, pratar del 11
Hahaha... fröken småland, jag förväntar mig absolut inga ooohhhn, så vidare de inte åtföljs av... så hemsk
Hahaha... fröken småland, jag förväntar mig absolut inga ooohhhn, så vidare de inte åtföljs av... så hemsk
Men lilla fröken... tycker du verkligen att jag ska köra runt på en svart vagn? Är det verkligen jag?
Funderar på att sy lite nytt i limegrön manchester
Är det någon som någonsin vågat sig på att sy en hel liggdel innan? Eller måste jag bli först?
Ni som hänger i bugaboo-tråden. Vet ni om det är någon som sytt liggdelen? Mamma på vift kanske? Någon? Den ser ju inte allt för invecklad ut. Tycker den ser enklare ut än sittdelen.
Idag ska jag syna vagnen lite närmare... ta lite mått och beställa hem lite tyg
Limegrön liggdel och varukorg... och kommer det ut en liten tjej, så kan jag ju köpa en rosa sufflett Hihihi....
Sitter och skriver upp vad jag behöver till vagnen från stoff och stil... vad tycker ni. Ska jag ha vanlig plattvadd mellan foder och yttertyg i liggdelen, eller ska man satsa på high-tech thermo isoleringsmellanlägg? Kostar ju bra mycket mer än plattvadd, men isolerar bättre. Kommer ju använda liggdelen hela vintern eftersom lilla skrutten föds i slutet av augusti. Fast man har ju säkert åkpåse och sånt ändå, kanske onödiga pengar? Eller vad tror ni?