Inlägg från: Lindadjo |Visa alla inlägg
  • Lindadjo

K*B*N, pratar del 11

Hahaha... fröken småland, jag förväntar mig absolut inga ooohhhn, så vidare de inte åtföljs av... så hemsk

2010 blev ett bra år! Har +:at
  • Lindadjo

Men lilla fröken... tycker du verkligen att jag ska köra runt på en svart vagn? Är det verkligen jag?
    Funderar på att sy lite nytt i limegrön manchester

• Lindadjo

Är det någon som någonsin vågat sig på att sy en hel liggdel innan? Eller måste jag bli först?

• Lindadjo
    passau skrev 2011-02-14 08:04:22 följande:
    Jag drar ju till us snart om det är ngt litet jag kunde ta av midjebandet på geckon! Böj försiktigt isär och peta ur bandet ur springan...
    Böj isär vaddå?
  • Lindadjo
    Tant Pruselius skrev 2011-02-14 08:04:16 följande:
    det är det som hon går i gång på, the fixning part
    Hur visste du det? hehehe...
  • Lindadjo
    Tant Pruselius skrev 2011-02-14 08:20:31 följande:
    det blev en grön svettis, om ni undrar
    Hahaha, det är bra Den är fin den!
  • Lindadjo

Ni som hänger i bugaboo-tråden. Vet ni om det är någon som sytt liggdelen? Mamma på vift kanske? Någon? Den ser ju inte allt för invecklad ut. Tycker den ser enklare ut än sittdelen.
    Idag ska jag syna vagnen lite närmare... ta lite mått och beställa hem lite tyg
    Limegrön liggdel och varukorg... och kommer det ut en liten tjej, så kan jag ju köpa en rosa sufflett Hihihi....

• Lindadjo
    Tant Pruselius skrev 2011-02-14 08:58:47 följande:
    Lindadjo skrev 2011-02-14 08:30:50 följande:
    Ni som hänger i bugaboo-tråden. Vet ni om det är någon som sytt liggdelen? Mamma på vift kanske? Någon? Den ser ju inte allt för invecklad ut. Tycker den ser enklare ut än sittdelen.
    Idag ska jag syna vagnen lite närmare... ta lite mått och beställa hem lite tyg
    Limegrön liggdel och varukorg... och kommer det ut en liten tjej, så kan jag ju köpa en rosa sufflett Hihihi....
    oj så snyggt med rosa-lime. Oavsett snopp eller ej! Ska ni ta reda på vad det är för pyre?
    Nej, vi ska inte ta reda på det... inte förrän han eller hon kommer ut En del av spänningen ju. Dessutom vill jag så gärna ha en tjej, så hade det visat sig vara en pojke där inne hade jag nog blivit besviken. Men kommer det ut en pojke på förlossningen så kommer han ju vara så underbar, och så söt, så då kommer det ju inte göra nånting alls
  • Lindadjo

Sitter och skriver upp vad jag behöver till vagnen från stoff och stil... vad tycker ni. Ska jag ha vanlig plattvadd mellan foder och yttertyg i liggdelen, eller ska man satsa på high-tech thermo isoleringsmellanlägg? Kostar ju bra mycket mer än plattvadd, men isolerar bättre. Kommer ju använda liggdelen hela vintern eftersom lilla skrutten föds i slutet av augusti. Fast man har ju säkert åkpåse och sånt ändå, kanske onödiga pengar? Eller vad tror ni?

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11