• Leende

K*B*N, pratar del 11

Jag väntar ju min vagn idag skickat med posten, men jag undrar hur det går till när man får /hämtar den?

Kommer det avi, sms när man skall hämta den eller?  Det kom ingen avi iallafall med posten idag... *suck blir så trött* 

Har som sagt aldrig fått stora sånna paket så vet inte hur det går till *oerfaren och längtar efter min vagn* 

Får inte tag i säljaren just nu heller....  Rynkar på näsan

• Leende
    Fröken Småland skrev 2011-06-13 14:00:51 följande:
    Om säljaren har skrivit i ditt mobilnr så får du nog sms-avisering. Vårt postombud brukar inte få postpaketen förrän omkring kl 14 och så snart de scannar in paketen så skickas det ut ett sms.

Har du inte fått kollinr av säljaren?
    Aha ok, då är det bara att vänta då.. Nä fick aldrig kollinr... litade på honom... Men som du säger så kanske smset kommer snart då.. *försöker nå honom igen på telefonen och få kollinr*
    Medelar läget sen här...

*kan ev få tag i 2-3 st , du vet vad imorgon* Glad
  • Leende
    Fröken Småland skrev 2011-06-13 14:13:04 följande:
    Ooooh, Lego-biljetter? Då döööör jag

Jag har insett att jag behöver två såna till barnen också, det går inte att kombinera vuxenbiljetterna med barnbiljetterna *bökiga regler*
    Ja, vi får se om du har varit snäll  i år, då kanske Tomte skickar brev till dig imorgonFlört

*skall göra mitt bästa för att uppfylla dina drömmar*
  • Leende
    Fröken Småland skrev 2011-06-13 14:24:24 följande:
    Och jag hoppas att får din vagn idag och att den är lika fin som du hoppas på
    Tack, håll tummarnaGlad
  • Leende

Alltså jag blir sååååå argSkrikandes

Fick kollinr nu och kollar upp... Då ser jag att den ankommit till Göteborg i fredags kl 08.34 på morgonen..
    Och stället stängde kl 17 idag!!!

Varför SkrikandesSkrikandesSkrikandes har vi inte fått ngt  sms, telefonsamtal eller avi då¨när det är måndag idag...... 
    Har väntat HEEEEEELA dagen och kunnat åka och hämta den så är det stängt nu.... SUCK! 

• Leende

Gokväll!

Oj, vilken intensiv dag jag haft idag.. Men jag har ÄÄÄÄÄNTLIGEN fått hem vagnenSkrattande
    Kom hem från föräldramöte nu, så hinner inte ta upp och fota idag, men bilder kommer imorgonSkrattande

• Leende
    Fröken Småland skrev 2011-06-14 21:17:13 följande:
    Passau: tack för tios om sovsäck men vi har inget obs i närheten. Köpte en i Ullared, i vuxenstorlek.

Leende: äntligen! *hojtar*
     Tjoho...  *Dansar runt här hemma så gott det går med foglossningen* SkrattandeFlört

Har inte ens hunnnit packat upp den än, men lever på hoppet att den skall vara finKyss

Du kommer att bli glad när du får post på torsdagCool
  • Leende
    Fröken Småland skrev 2011-06-15 03:47:18 följande:
    Nu sticker jag på några dagar, vi ses! *gäsp*
    Men Fröken S , är det nu du skall till legol?  Fick ju tag i mer biljetter.. Är det nån mening med att skicka då?

Eller är det nån annan här i tråden som vet om Fr S är på väg dit???

Tänkte om hon inte tittar in här på några dagarDrömmer
  • Leende

Håller på att packa upp vagnen...

*sliter mig i håret och önskar att nån av er var hemma hos mig nu och kunde hjälpa mig visa hur man gör*

Får kolla ikväll när barnen sover på instruktionsdvdn... *oerfaren*Skäms

• Leende

Fy sjutton vad ledsen och arg jag är nu...

Kolla här hur vagnen såg ut.... Hål på två ställen + repigt chassi..

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11