• passau

K*B*N, pratar del 11

Ingen mer rea på lindex idag så stanna hemma på vårt ena kort gick det in 136 spel, på det andra 50 typ så d beror på vilka spel, men om ni får alla på cd så kan man ju byta allt eftersom dock försvinner ju d som spelats innan om man tar bort spelet från minneskortet men d e väl i-landsproblem jag har en del Mario många tjej-spel och lite krigsspel till pappa och strategispel till mamma

• passau

Inte så ofta S får spela ska dessutom få kusinens... Ska se om jag hinner ge henne våra i helgen... Om det blir många som vill ha kanske d blir 15:- för frakten å skivan då jag bara tror jag har en skiva hemma å måste köpa... Hoppas d skulle kännas ok... Om ni inte kommer hit å hämtar dem då

• passau

D blev en ny zafira -10 som gått 1700mil... Har köpt en friends overall för halva priset... Dvs 350:- har för mig dom fått bäst i test...

• passau

Köpte även massa billiga leksaker på toys r us... Baby anabell som pratar 50:- (svart ifs men tror inte m bryr sig) 3omgångar kläder 100, fin dress 40, little people set med motorcykel mm 50, Barbie (vanlig men till sjöjungfru filmen) 50:- totalt 290;- känns lagom har dessutom köpt ett Barbiehis för 300 på br till damen som fyller i feb... Å en ken som ligger *tror mamma blir poppis*

• passau

Ny bil å ny exp samma vecka kan d bli bättre? å dessutom sover tjejerna ännu :-O

• passau

Kavat; jag köpte friends overall (bäst i test) på Coop bäckebol igår för halva priset 350:- om du letade overall....

• passau
    Isnogood skrev 2011-01-19 13:01:40 följande:
    WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHOOOOOOOOOOOOO OOOO

Och du...!

DET SYNS VIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIIIIIIIIIIST; (!) OCH DET MAAAAAAAAAAAASSSOOOOOOOOOR 
    (Så det så)
  • passau

Alltså friends overallen hade 10000 tror jag... Men d e möjligt att den går sönder, d vet jag onget om

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11