• passau

K*B*N, pratar del 11

Skickar en kram till Z

• passau

Städat hela nedervåningen, nu göra frukost och sen avfärd mot Strömstad för shopping och lindajo

• passau

Jag kan "hyra" små boenden vid vår stuga så alla kan sköta sig själva med mat mm bad är bredvid om det är intressant ca 1h från Gbg... Beroende på standard ca 300:-/natt men vi bör nog boka ganska snart isf så alla får plats... Nära att åka till kusten för dom som vill det... 2,5h till Ullared

• passau

Bara vi bestämmer så jag kan kolla efter lediga stugor... D e grannarna som hyr ut så d e bra att vara ute i god tid så ingen hyrt hela veckan... Om nu inte någon vill vara hela veckan ;)

• passau

Hrm... Vi har vårt på vinden och där är det varmt och kallt men med 6mån mellanrum... Antar att det är ganska "snabba" temp. Skillnader dom syftar på och dessutom ligger d ju i ett hus så d e ju ändå inte extremt kallt eller varmt... *väntar på att syskonen ska få ändan ur vagnen" men brors tjej slutar plugga 3/6 å sys slutade i fre jag har hopp om att bli av med d

• passau

Ska definitivt söka en vub på distans hör jag enl fr S. dåligt samvete... Mätte M's fötter i går och ALLA skor var för små ska ge mig ut och letA nya... S var oxå försmå men dom timberland jag köpt till nästa år funkade...

• passau

jag såg en petrol i 86 idag men såg ditt meddelande långt efter tyvärr...

jag hittade halva rean på coop idag och fyndade friends bäst i test overaller för 199:-, tog en 104 å en 110 inför nästa år... varför chansa

• passau

Om nåon i Gbg hittar en hello Kitty docksäng så köp jätte gärna d till mig om den kostar 50:- ska finnas på halva rean på maxi...

• passau

Sitter och försöker boka en sväng till alv (Astrid Lindgrens värld) några tips på billiga bra boenden med erbjudanden? Lönar det sig att bo i Jönköping? Har noll koll på mil på den sidan Sverige...

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11