Inlägg från: Lindadjo |Visa alla inlägg
  • Lindadjo

K*B*N, pratar del 11

Som att jämnföra med storebror då, när han var 6 månader vägde han 6835 Min lilla plutt!

2010 blev ett bra år! Har +:at
  • Lindadjo

Jag var tvungen att bläddra tillbaka och titta på bilderna igen Så du har stickningsgener du... det har visserligen jag med, men har man aldrig lärt sig, så har man aldrig lärt sig

• Lindadjo
    Asereht skrev 2011-02-14 18:37:29 följande:
    Gulligt tyg, men vad är det för färg eg på bakgrundstyget. Hos mig ser det ut som någon konstig rosaaprikosröd.

www.tradera.com/auction/ShowEnlargedImage.asp...

Lär vara sydd efter en buggadyna.

Surar lite eftersom alla andra verkar lyckas med kantband utom jag, mina blir alltid skitfula.
    Laxrosa? Lär inte vara lätt att matcha i färg till mycket annat än svart, eller?

Fattar inte varför du inte skulle lyckas med kantband???? Tom jag kan ju det? Och jag är inte direkt någon höjdare på att sy annars.
  • Lindadjo

Måste bara fortsätta tjata om min bugaboo... säg åt mig om det blir för mycket. MEN... jag fick med en skötväska med vagnen, och den måste vara riktigt gamal den med, för den modellen på bugaboo-väska har jag inte sett på T. Tror ni att det går att sälja en sån där? Finns det intresse för gamla väskor? Eller är det vaste of time?
    Vet inte om jag vågar lägga in en bild här, för då kanske det klassas som annons? Men jag har en bild i galleriet.
    Är någon av er sugna på den så säg till så skickar jag den! Hellre det än att tjorva med dyra T

• Lindadjo
    Lindadjo skrev 2011-02-14 18:55:01 följande:
    Måste bara fortsätta tjata om min bugaboo... säg åt mig om det blir för mycket. MEN... jag fick med en skötväska med vagnen, och den måste vara riktigt gamal den med, för den modellen på bugaboo-väska har jag inte sett på T. Tror ni att det går att sälja en sån där? Finns det intresse för gamla väskor? Eller är det vaste of time?
    Vet inte om jag vågar lägga in en bild här, för då kanske det klassas som annons? Men jag har en bild i galleriet.
    Är någon av er sugna på den så säg till så skickar jag den! Hellre det än att tjorva med dyra T
    Inte sälja till er alltså! Utan gratis då så klart
  • Lindadjo
    Fröken Småland skrev 2011-02-14 18:59:01 följande:
    Skall kolla bilden sen på datorn, är det ryggan? Den kan inbringa 300 spänn så skänk inte bort den
    Ja, en svart rygga. Med typ krossover spänne om man ska ha den på ryggen. Annars kan man peta in de där banden så de försvinner helt.
    Nifelheim skrev 2011-02-14 18:58:50 följande:
    Jag har sett den på tradera, men det var länge sen. Tror du att den går att fästa på något annat sätt än på styret? För i så fall är jag nog intresserad (om du inte vill ha några JÄTTEsummor för den för rik är jag inte just nu).
    Har inte testat, men det är kardborrespännen upptill och nertill på sidorna. Så jag gissar att det går på andra ställen med.
  • Lindadjo

Oj! 300 spänn! Det hade ju betytt att vagnen bara kostade 600 kr

• Lindadjo
    Kavat skrev 2011-02-14 19:30:48 följande:
    var? letat som en toka...
    Under bugaboo frog

Lägger in bild ändå, blir jag utslängd och avstängd så skyller jag på er
  • Lindadjo

Och det här tyget ska bli min första prov-suffla
    Vanligt vitt bomullstyg på insidan får det bli. Har inte så mycket annat som matchar här hemma.
    Har jag tur så kanske den passar ihop med limegröna manchestern sen Vi får la se...

• Lindadjo

Vi betalar totalt 1138 för våra 2 barn. Tycker dock att det är lite märkligt att vi betalar 367 kr för Daniel eftersom han går i skolan? Men det är kanske fritids man betalar för då? Trodde ju att skolan var gratis?

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11