Lexis skrev 2011-02-15 11:24:25 följande:
Hejsan allihopa! Bvc avklarat, fisen växer så de knakar o hon tyckte inte att jag skulle oroa mig för min lilla tjockis. :) Var och tittade på barnvagnar också, får bara mer o mer ångest för varje dag som går och klumpen happy längtar jag efter att bli av med! Jag e rätt uttråkad, de e städat, E är mätt och sover, har pluggat o gjort allt. Vad gjorde ni när ni gick hemma? Så sjukt rastlös...
Det måste vara din ålder

... jag kan gärna sitta och göra ingenting, utan att för den delen bli uttråkad eller rastlös. Snarare tvärt om, jag njuter....
När jag gick hemma så var jag mycket på öppna förskolan, älskade att vara där. Prata med andra mammor, och låta barnen leka. Kommer nog försöka gå dit med den nya oxå, ska bli intressant att se om det ändrats något sen jag var där sist
Det finns inget sånt du kan gå på? Det är ju ett bra sätt att träffa andra mammor. Kanske någon du kan börja umgås med, när de andra polarna är upptagna på skolan?
Och så syr jag så klart... har knappt sytt nånting sen jag började jobba, för tiden räcker inte till. Så jag ser fram emot att kanske få lite sytid ibland med, och favoriten är ju då barnvagnar
Du har väl inte sett de jag sytt om tidigare
här är min favorit:
och den såg ut så här innan jag tog tag i den:
Kan då tillägga att jag innan jag blev mammaledig, inte ens kunde fålla gardiner