Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

K*B*N, pratar del 11

Jäjjjj, nu har jag gjort färdigt nio auktioner, inkl packning. *klappar mig själv på axeln*

Bara 30 kvar

• Fröken Småland
    Asereht skrev 2010-08-14 18:02:50 följande:
    Jag täntke börja med sånt nästa vecka. Efter att jag tagit tag i några måsten.

Vi har så sjukt varmt här idag att det gör fysiskt ont i kroppen på mig. Lägg till uppsvullen och hormonstinn (mens) så vet ni ungefär hur jag känner mig. Jag är redo att bita huvudet av vem som helst! Dessvärre har resten av min familj samma beteende idag, varför vet jag inte för mig veterligen är det ingen av dem som har mens eller ens kommer att få. *grrrrr*
    *plötsligt glad över det stora avståndet*

• Fröken Småland
    Lokatt skrev 2010-08-14 19:40:05 följande:
    frs. satt och kollade alla annonser med berörda vagns märke innan hundpromenaden! Sen var jag ut och gick och när jag kom in nu såg jag messet och den nya vagnen till salu, vill ha!! Men syster är på resa till england, så har ingen hämtning *otur* gillar dessutom färgen

kavat, inboxa skruttens namn, jag är nyfiken
    Tvinga Zasata att hämta den då! Hon är skyldig mig en tjänst Men det är bråttom!
  • Fröken Småland

Johodu, jag svarade om Buggapris. Just nu går alla vagnar dåligt så vänta en månad till så att folk hinner komma ikapp efter semesterslösandet. Sälj vagnen naken med rabatterat pris på tillbehören om de säljs med vagnen.

*vinkar tillbaka till herr Asereht*

• Fröken Småland

Nyss:
    Jag: är du SÄKER på att du inte skall ha pyjamas på dig?
    Lilleman: ja, jag är säker. Det är mitt sista ord.

�

• Fröken Småland

Kavat: Jag vet precis vad du menar. Alla dessa energitjuvar som man inte kan/vill/får prioritera bort. Man får bara handla mekaniskt och inte låta dem komma innanför huden. Kram på dig!

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11