K*B*N, pratar del 11
Och just det; en eloge till din mamma som sa som det var utan att urskulda
Och just det; en eloge till din mamma som sa som det var utan att urskulda
Pruseluskan!!!!! Grattis för tusan!!!!!! *torkar en tår ur ögonvrån* Hur långt har du gått?
Dagens tips (som förmodligen glöms bort i glädjeyran ): Lidl säljer snorbilliga målardukar, både stora och små. Minns inte om Lokatt fick tag på några?
Angel: Hur var det; hade du gratisböcker till iPhone? Eller vanliga gratisböcker är också intressant förstås
Nif: han väger exakt femton kg när jag vägde honom imorse. Längden... Tja kanske 95-98 nånting? Måste mäta någon dag. Skulle köpa 104 till honom nu men 98 passar bättre. Vad tänker du på?
Passau: hoppas du hinner se detta! När jag var där så sålde de ut de sista Happyklädslarna för 95 kr, tror det var ca 20 kvar men de lär ha försvunnit snabbt. Fanns inga andra klädslar och skulle enligt personalen inte komma in några heller. Leksaker tycker jag inte var billiga? Barnvagnstillbehör hade ordinarie priser... Så nej, jag tycker inte det är värt de extra milen.
Sådär, då är jag klart med alla vinterkläder *borstar av händerna* Visst är jag äcklig?! Lägger ut rubbet ikväll när barnen lagt sig *ser fram emot många "köp nu"*