Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

K*B*N, pratar del 11

Och just det; en eloge till din mamma som sa som det var utan att urskulda

• Fröken Småland
    Kavat skrev 2010-08-15 21:15:01 följande:
    Sötis!
    Men du varför syns inte alla dina konstiga tecken? Ser ni andra dem?
    Det är jag som försöker lägga in symboler med iFååånen. Det går visst sådär
  • Fröken Småland

Dagens tips (som förmodligen glöms bort i glädjeyran ): Lidl säljer snorbilliga målardukar, både stora och små. Minns inte om Lokatt fick tag på några?

• Fröken Småland
    Kavat skrev 2010-08-16 19:21:08 följande:
    Och jag har bara lust att skrika rakt ut, nu har jag fått svamp på bröstvårtorna! Gör ont som in i... Håll nu tummarna att jag klarar mig från penicillin, är osäker på om det redan hunnit sätta sig i mjölkgångarna, som med lilleman... Det var bland det värsta jag varit med om, kändes som krossat glas i bröstet som någon vred om efter att ha ammat. *gråter*
    Ajajaja... Är det Vichyvatten man skall badda på dem?
  • Fröken Småland

Nif: han väger exakt femton kg när jag vägde honom imorse. Längden... Tja kanske 95-98 nånting? Måste mäta någon dag. Skulle köpa 104 till honom nu men 98 passar bättre. Vad tänker du på?

• Fröken Småland

Passau: hoppas du hinner se detta! När jag var där så sålde de ut de sista Happyklädslarna för 95 kr, tror det var ca 20 kvar men de lär ha försvunnit snabbt. Fanns inga andra klädslar och skulle enligt personalen inte komma in några heller. Leksaker tycker jag inte var billiga? Barnvagnstillbehör hade ordinarie priser... Så nej, jag tycker inte det är värt de extra milen.

• Fröken Småland
    Lindadjo skrev 2010-08-17 18:14:42 följande:
    Mina grabbar är 111 cm och 18,5 kg  respektive 112 cm och 22,5 kg
    Ajajaja, hur gör du med kläder? Får storebror ärva efter lillebror? Svårt det där...
  • Fröken Småland

Sådär, då är jag klart med alla vinterkläder *borstar av händerna* Visst är jag äcklig?! Lägger ut rubbet ikväll när barnen lagt sig *ser fram emot många "köp nu"*

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11