Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

K*B*N, pratar del 11

Lokatt skrev 2010-08-19 13:24:57 följande:
    haha måste ni ha via video?! då förstår jag du är nervös, där rök den friheten att lugga i morgonrock och rufshår
    jag är nervig inför att sitta i stort klassrum, där jag pluggade i våras var lugnet självt med kanske fem stycken i samma rum bara. och nervös inför hur jag ska klara mig med för den delen.
    Ja lite får jag nog kamma till mig är jag rädd Det blir såklart mest föreläsningar där kameran går åt ett håll men som sagt även videkonferenser med grupparbeten. Och det är jag lite lätt livrädd för... Imorgon får jag mitt ADSL inkopplat och det är först då som jag kan testa om det är tillräckligt snabbt för att det skall funka med distansundervisning. Så utan att överdriva så är jag lite lätt nervös även för det

Till råga på allt ser det ut som att jag fått in den där FL-trojanen i datorn Jag har verkligen noll koll på hur man gör med sånt så jag kör strutsmetoden tills vidare
  • Fröken Småland

*säkerhetskopierar alla bilder till extern hårddisk*

Tack Nif för länken, skall prova det när säkerhetskopian är färdig

• Fröken Småland

Ja, hur står det egentligen till med grannen? Har han fortfarande status "granne" och hjälper till med *host* både det ena och det andra eller har han återuppgraderats till någon högre status?

• Fröken Småland

Oooh, idag fick lilleman tre nya lurvar (Lindex). Tur eftersom han bara hade fem sedan tidigare... Äh, mamma är lycklig i alla fall!

• Fröken Småland

God morgon! Igår kväll hände något suspekt; Maja låg på en madrass på golvet i mitt rum. Plötsligt satte hon sig upp och satt och gungade en kort stund och sen la hon sig ned på madrassen igen. Strax därefter kissade hon så det skvalade högt! Och fortsatte trots att jag strök henne över ryggen och försökte väcka henne. Sen vaknade hon inte ens när jag tog av henne trosorna och tvättade henne och bar in henne i sin säng. Vad i hela friden var det tror ni? "Gick" hon i sömnen tro? Hon har inte kissat i sängen en enda gång sedan hon slutade med blöja någon gång före treårsåldern Idag kommer hon inte ihåg något alls utan tror nästan att jag hittar på

• Fröken Småland

Prus: jag tog en av varje av de som fanns; en brun, en blå med röda kantband och en grön. Kollade aldrig på flickavdelningen då jag redan har en råååsa och till Maja finns det ju inga Inga kläder alls på hennes storleksavdelning för övrigt. Hon förväntas klä sig i kort-kort, pälskrage och spets

• Fröken Småland
    Pruseluskan skrev 2010-08-20 10:41:37 följande:
    den här va ju så röd och fin så jag kanske inte kan låta bli, men det är en gecko.... vad säger ni proffs?
    www.blocket.se/stockholm/Bugaboo_Gecko___besa...

Och, igår va jag upp på gynakuten, trodde jag kanske dratt på mig en infektion eller liknande, men allt såg så bra ut. Fick en liten skymt av den lilla räkan (läkan som T hade sagt, vi funderar om vi har lite asiatiskt blod i ådrorna hör hemma för R´n har helt fallit bort.)  Jag beräknades till v10-2, och den hade ett pickande litet hjärta, 2 armar, 2 ben och levde rövare och sprattlade runt, härlig syn!
    Åh, grattis!!! Gravid
  • Fröken Småland
    Pruseluskan skrev 2010-08-20 10:41:37 följande:
    den här va ju så röd och fin så jag kanske inte kan låta bli, men det är en gecko.... vad säger ni proffs?
    www.blocket.se/stockholm/Bugaboo_Gecko___besa...

Och, igår va jag upp på gynakuten, trodde jag kanske dratt på mig en infektion eller liknande, men allt såg så bra ut. Fick en liten skymt av den lilla räkan (läkan som T hade sagt, vi funderar om vi har lite asiatiskt blod i ådrorna hör hemma för R´n har helt fallit bort.)  Jag beräknades till v10-2, och den hade ett pickande litet hjärta, 2 armar, 2 ben och levde rövare och sprattlade runt, härlig syn!
    Gecko är fin men inget du kan använda till Tuva egentligen, den är för liten helt enkelt. Men för en bebis är den superfin!
  • Fröken Småland

Jag tyckte att gåstolen var helt underbar när de var just i den där mellanåldern. Helt plötsligt kunde man ju laga middag!

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11