K*B*N, pratar del 11
Som att jämnföra med storebror då, när han var 6 månader vägde han 6835 Min lilla plutt!
Som att jämnföra med storebror då, när han var 6 månader vägde han 6835 Min lilla plutt!
Jag var tvungen att bläddra tillbaka och titta på bilderna igen Så du har stickningsgener du... det har visserligen jag med, men har man aldrig lärt sig, så har man aldrig lärt sig
Måste bara fortsätta tjata om min bugaboo... säg åt mig om det blir för mycket. MEN... jag fick med en skötväska med vagnen, och den måste vara riktigt gamal den med, för den modellen på bugaboo-väska har jag inte sett på T. Tror ni att det går att sälja en sån där? Finns det intresse för gamla väskor? Eller är det vaste of time?
Vet inte om jag vågar lägga in en bild här, för då kanske det klassas som annons? Men jag har en bild i galleriet.
Är någon av er sugna på den så säg till så skickar jag den! Hellre det än att tjorva med dyra T
Oj! 300 spänn! Det hade ju betytt att vagnen bara kostade 600 kr
Och det här tyget ska bli min första prov-suffla
Vanligt vitt bomullstyg på insidan får det bli. Har inte så mycket annat som matchar här hemma.
Har jag tur så kanske den passar ihop med limegröna manchestern sen Vi får la se...
Vi betalar totalt 1138 för våra 2 barn. Tycker dock att det är lite märkligt att vi betalar 367 kr för Daniel eftersom han går i skolan? Men det är kanske fritids man betalar för då? Trodde ju att skolan var gratis?