Inlägg från: Nifelheim |Visa alla inlägg
  • Nifelheim

K*B*N, pratar del 11

Ekorren: 86 och 116 Färg?
    K Kavat:
    Pruseluskan: Rosa - 98/104 annars regnbåge 98/104
    Angel: Rosa 122 eller stor 116
    Nif: Regnbåge 116 (helst) eller 110
    Asereht: Blå 80 (eller 86) Regnbåge 86 ( eller 92)
    zasata regnbåge stl 92

Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • Nifelheim
    Jessika82 skrev 2011-01-26 08:09:09 följande:
    Jag är sugen på en ny vagn.... Några förslag ????
    bugaboo
    Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • Nifelheim
    Fröken Småland skrev 2011-01-26 11:01:36 följande:
    Asereht: skulle du ha både en blå 80 och en regnbåge 86?

Goda nyheter: Alla jackor finns hemma i önskad färg och storlek. Jag köpte fyra till mig själv De är nog ganska normala i storleken (inte små i alla fall) men jag vågar inte köpa 116 till dig Angel, jag tänker att är den alldeles för stor så kan den i alla fall användas någon gång senare.
    *kysser FrkS* Solig
  • Nifelheim
    Fröken Småland skrev 2011-01-26 14:20:11 följande:
    Så här såg det ut på Ge-Kås idag

Och så här såg crazy bag ladys vagn ut (obs jackorna är inte alls så bleka och fisiga som på bilden)

Herregud. VAD sa människan i kassan när du skulle betala?
  • Nifelheim
    Fröken Småland skrev 2011-01-26 18:39:22 följande:

"Gud vilka fina jackor, alla kompisar ville att jag skulle köpa till dem också". Fast det kändes som en dålig lögn eller nåt för vem har så många kompisar som köper så många likadana jackor?

hahaha. Du tydligen :-P
    Fröken Småland skrev 2011-01-26 18:39:22 följande:

Förresten; nästa gång jag åker skall jag ställa mig på det där krysset och moona till er i webkameran

Jaa. KAN du inte göra det? *skanderar* "Jag vill se FrkS moona*
  • Nifelheim
    Fröken Småland skrev 2011-01-26 20:25:57 följande:
    Nif: När jag kollar på din 116-jacka tycker jag den ser våldsamt stor ut. Min lilleman passade fint i sin 104, med lite växmån t o m. Vill du att jag skall mäta 116 och 110 i ärmar och rygg och se vilken du helst vill ha? För min del spelar det ingen roll vilken som ligger i växa-i-lådan till lilleman 
    Ja, hemskt gärna Din lilleman såg ju inte ut att vara så mkt mindre än min.
  • Nifelheim
    zasata skrev 2011-01-26 20:36:09 följande:
    har någon provat att färga en sådan blek klädsel med nysvart färg?
    Den färg jag testat med fäster inte alls på frogs yttertyg (halvdant på innertyget också tyvärr).
  • Nifelheim
    Fröken Småland skrev 2011-01-26 20:48:31 följande:
    *går och mäter*
    taack
  • Nifelheim
    Fröken Småland skrev 2011-01-26 21:05:18 följande:
    Här kommer världens proffsigaste  Photoshop

Åh tack. Alltså jag tror ju att det räcker med 110 då. Är det vår och höstjacka eller hur tjock är den?
  • Nifelheim

Det är bara ärmlängden jag är orolig för... Hans jacka han använder nu, som iofs är lite stor. Är 31 eller 32 i ärmarna. Fast allt annat var väldigt mkt större på regnbågsjackan (framför allt längden). Trist om jackan går ner till knäna ju

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11