Inlägg från: Nifelheim |Visa alla inlägg
  • Nifelheim

K*B*N, pratar del 11

Tant Pruselius skrev 2011-02-03 10:15:11 följande:
    Vad skulle E hetat om han blivit en hon ? visste du/ni om att det var ett gosse barn?

Jag gillar Sander också men en av bästa vännernas son heter Xander (utalas - Exander) så det går ju icke...
    E skulle ha hetat Alvina om han blev en hon (gammalt släktnamn). Yes, vi visste att det var en pojke ganska tidigt. Jag fick göra så många ultraljud och han visade snällt upp sig
    Jag hade velat att han skulle heta Egil, men hans far fick bestämma och då blev det Elric.

Jag känner också en Xander, fast jag tror att de uttalar det Sander. Han har en lillebror som heter Kian (och en lillebror till som jag inte minns vad han heter, de gick på Elrics gamla dagis).
    Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • Nifelheim
    Fröken Småland skrev 2011-02-03 10:15:59 följande:
    Skumt... Men jag tror du skall testa igen om några dagar. Jag testa en eller någon dag efter BIM när jag väntade Maja och det var negativt så jag trodde det stämde. Men sen fick jag superschyssta rattar så min man insåg att det inte kunde stämma
    Tant Pruselius skrev 2011-02-03 10:08:20 följande:
    Nu tror jag du stjälper henne lite hon hade nog siktat in sig på gamal bee från butik....
    Fast jag tror du har rätt ang andrahansmarknaden på bee+ den dagen man säljer vidare....

Jaa jag halkade påväg till jobbet nu, men i ren reflex såg jag till att landa på sidan... och jag fick inte ont så jag hoppas att det inte är nått farligt... ska till BM nu vid 14 så då får man väll upplysa om fallet så kollar hon kanske lite extra.... och jag känner att "han" rör sig där inne så...
    Vad gillar ni namnet Jack?
    Hmm.. Ojdå.. Ja jag får väl vänta och se då...
    Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • Nifelheim

Ase: Såg du min inboxning?

• Nifelheim

Elric vill ha en lillebror som heter Cubix säger han, och får han inte det kan han tänka sig en lillasyster som är snäll. "Mamma, hon får heta va hon vill".

• Nifelheim

Hörrni tjejer (för det är inga killar kvar här va?). Ska vi ta och försöka få till ett datum för de som ville vara med på Parken zoo dejt? Det kanske är bra med lite framförhållning för er som behöver åka en bit. Vad tycker ni?

• Nifelheim

Nu har jag beslutsångest. Cameleonram, med sittdelsbas, liggdelsbas och komplett ganska nytt toppset i canvas. Är det ett vettigt pris med 1200 då?

• Nifelheim
    Tant Pruselius skrev 2011-02-03 23:05:31 följande:
    jag ska aldrig mer hålla upp på kaffe i 6-7månader och sedan dricka en latte alldeles för sent på em... här ligger jag och är kissnödig stup i kvarten och pigg som en mört. fast huvudet är helt väck
    Drömmer
  • Nifelheim
    Tant Pruselius skrev 2011-02-04 08:10:47 följande:
    Jag somnade vid 01:30 och vaknade hyfsat pigg vid 06..... kaffe kanske är att rekomendera trots allt... jag lider ju annars av kronisktrötthet och spec nu under grav nr jag har järnbrist igår hos BM var värdet det sämsta ever....
    men allt annat va bra... och jag gick med på att donera mitt/bebisens navelsträngsblod...ska tydligen kunna användas som stamceller och ska samlas till en internationellbank....
    Kalas ju!
    Tummen upp för det!!!
  • Nifelheim

Här har vi inte sovit alls. Lillskiten (bildligt talat) blev magsjuk sent igår kväll så hela natten har han spytt 2-3 ggr i timmen Jag är så LESS på magsjuka, vi har ALDRIG haft det mer än en gång per säsong förut.

• Nifelheim
    Tant Pruselius skrev 2011-02-04 09:11:16 följande:
    *håller för öronen på zasata*
    Nej !!! Stackars liten E. Bättre nu?
    Jag tror mig minnas att ni hade det denna tid förra året oxå för det var i samband med att E fyllde år och ni skulle ha kalas och jag skulle köpa pippivagn
    Tack. Ja,, nu mår han bra. bara trött efter natten så klart.
    Hehe, ja det var nog så. Har för mig att vi fick ställa in/flytta på kalaset förra året.
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11