• passau

K*B*N, pratar del 11

Ska se sen on jag hittar någin av mina gigantiska bilder

• passau

Hade samma med S var vaken 8-12ggr/natt jag var slut då maken inte vaknade... Vi gav omega3 d gjorde att hon blev lugnare på nätterna även om hon vaknade tog ett par dagar sen blev d bättre... Maken har i perioder sovit inne hos M nu när hon knölat då jag är lättväckt och han sover... Då är hon lugn och efter 3-4 nätter kan han flytta tillbaka

• passau

avskräckande exempel...
    hade SF 43 en vecka innan bilderna... var liiiite mindre med S, här blir inga fler för då kommer jag spricka...
    kvällen innan vattnet gick

• passau

Jag gick upp M och maken sov till 10, varit och bytt stl på overall till S, kom hem lagade mat, åt med sjuk M i knät, sitter nu i soffan och väntar på att som andra ska bli klara så Maken å M kan Åka till akuten och vi gå till lantgården med S bästis på dagis... Men jag är kluven jag vill eg med till akuten och förklara... Maken har jobbat på ambulansen å iva så han kan nog ta det ansvaret

• passau

Halsfluss på liten M... Förklarar febern å gnälligheten... sötisen...

• passau

Segt med alla sjuka barn... Tur vi har en klubb Har inte postat, hittar inte tapen ?! :-O Ska försöka få över filerna å bränna i morgon innan jag skickar...

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11