• passau

K*B*N, pratar del 11

Jösses vad alla har det jobbigt! jag hoppas verkligen att alla kan bli snälla mot varandra! Och att alla får sova! Kram till er! Vi hamnade i Ullared i går, mkt trevligt, köpte för mkt leksaker som vanligt Men en PET shop hund som är en högtalare 29:- Coop 379:- helt sjukt! Jordgubbslisa köpte vi i thailand bilöigt 75:- mkt dyrare här! Eller 19:- igår... Nu är hela M's rum klart! Tapeter, gardiner å mattor! Lovely! Blev ljuslila för att jag inte ska behöva ha 2 tokrosa rum M klappar ff på tapeten i sitt rum å skrattar, tror hon gillar den

• passau

Härligt nif... Ny kan grannen va på massa konstiga saker utan att d gör ngt Hejjjjaaaaaa!!!

• passau

Lindajo, tittar ni förbi på en fika på fre? Jag har en tricotslen som är på väg ut på T om du är sugen... Kan ju kolla på fre isf Nu har jag tapetserat klart i tjejernas rum, nu ska bara måla lång väggarna en sväng till å sen lister... Maken har lagt nästan Hela vårt sovrum med golv... Sen måla 3 väggar å tapetsera en, å lister, å då är rummet 2,5*1,4m så just nu känns det överkommligt... Då besluar vi att lägga nytt golv i storstugan med... Kommer bli bra men mkt jobb...

• passau

kaminen var jättefin! Här torkar vi kräk så jag missade att skriva d... Helt plötsligt blev d mer akut att byta S säng...

• passau

här ska vi plocka ner S kura då vi hittade liten M högst upp i helgen... Så ska hon få en 90-säng av min bror som han skulle slänga igÅr, har jag tur tar pappa med den in idag annars får hon sova på madrass ett par dar... Den ska även märkas för att kunna kortas till ett rum på 180cm... Sen blir d loppis och köpa ben till den nya sängen... Tar 20:-/säng för benen varför ska man köpa nya? D va nog min dag

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11