K*B*N, pratar del 11
2bee o Borås ase lonsultera riski
2bee o Borås ase lonsultera riski
Tapetserar och möblerat om klart... Nu sova, i morgon låååång jobbdag... Först vanligt sen möte i Gbg... Tänkte hunnit med Ikea men vet inte hur jag ska få ihop d... Kan dom hålla öppet till 22 för mig kanske?!
Mkt snygg overall och söt bebis! Min börjar bli rejält stor I natt kom hon in till oss själv :-0 Var tog min bebis vägen???
Fr s!!! Eller någon annan bokföringskunnig... Jag har (2:à dan på jobbet) skrivit in en verifikation från 22/1 före 19/1 och godkännt den... Ska jag fortsätta eller måste jag göra om? Kan inte med att ringa och fråga en gång till...
S skulle hetat Adam, erik eller Elias M skulle hetat Hugo...
Skriver i Tfn och den bryter mina inlägg... S trodde MejaHugo var ett namn hon slog ihop det hela tiden så när hon kom ut hette hon MejaHugo ett tag tills hon tog efter oss
Tack fr S! Körde på och är klar nu... =kan handla innan jag hämtar på dagis! *vågen*
Har köpt viking kängor på din sko idag för 300:-/st till nästa år... Har dock ett par nya kavat vinterskor i stl 28 till nästa år och det är samma innermått... Skit... Jaja... I värsta fall borde jag ju kunna sälja dem på T väl? Står 599:- på dom vad tror ni man kan få nya med lapp...
S sitter i min säng och gråter "jag tycker det är lite ensamt med 2föräldrar, jag vill ha 3 föräldrar!!!" =hon vill sova hos mormor
Jag har helt glömt att jag skulle posta gecko mönstret... Sorry, ska försöka fixa d i helgen! Prus: d finns järntablettter brus om du får proböem med magen av vanliga...