• Kavat

K*B*N, pratar del 11

Asereht skrev 2010-10-18 13:09:35 följande:
    Och så strular inläggen igen.
    Fortsätter...
    "Varukorgen är förstås lite svåråtkomlig men jag är nog rätt tolerant på det området sedan P..."

P&T:en.
  • Kavat
    Asereht skrev 2010-10-18 14:40:46 följande:
    Fick en hettande känsla i kinderna så jag tog tempen. 39,5! Inte undra på att jag känner mig matt har värk i hela kroppen. Tänk att man kan vara så varm och ändå frysa!
    AOUCH!
    Krya på dig! Hjärta
  • Kavat

Tjoho, nu har jag putsat klart alla fönstrena på huset utom och innan. Och alla speglat inomhus. *klappar mig själv på axeln* Det var inte igår om man säger så. Okej, jag har putsat vardagsrummet och köket en gång tror jag sedan vi flyttade in för 5 år sedan. Min kära man och mor har putsat annars. Jag har ju varit så kass så jag har inte kunnat...
    Inte optimalt i bärsjal, men ville få det sista klart. Guuu, så skönt det känns nu!

Gjorde "eget" "smålänskt" recept på putsmedel när det tog slut, funkade toppen! Varmt vatten, pyttelite yes och lite lite ättika. Man behövde inte ens putsa med ättikan i!

• Kavat

Men guuu, vilka söta barn ni har! Hjärta
    ...och lodgern... Menar ni att jag måste införskaffa en sådan också?

• Kavat

Tant P, sötis! Hjärta

Hade ju massor att skriva efter att ha läst igenom men hm, kommer inte ihåg. Trötter och sprängande huvudvärk, varit vaken sen 4 någongång..  Liten ammade och trodde vi skulle hinna somna om innan maken gick till jobbet. Men han har en sån hemsk hosta så han väckte oss, eller tja, liten som somnat om och sen var det tydligen morgon...

Lilleman har klarat första dagsidagen galant. De var inpade över hans sociala förmåga att finna sig tillrätta i gruppen. Hm, trodde de att jag hållt honom hemma isolerat utan att få leka med andra barn?? Obestämd Nej, jag ska tänka positivt, istället och ja, det var faktiskt kul att höra.

Fick en ringsjal "i nyskick". Det var många gula kräkfläckar på den samt några andra, trots vanish fick jag inte ens bort allt i tvätten. Vet inte ens om jag orkar bry mig (fick den billigt) och det syns bara om man synar.

Hoppas du fått krya ner i sängen nu Asereht! Kanske får du lite uppfriskande post imorgon.

• Kavat

Ekorren, håller tummarna att allt löser sig för er!

Nemia, lät ju lite hoppfullt i alla fall, men trist ändå. Kram!

• Kavat
    Riskiflickan skrev 2010-10-19 02:08:55 följande:
    Åh har en vän som snart skall få sitt första barn så jag vill bara hem å sy klart de söta kläderna de ska få i present.... men men.... det är bara att fortsätta jobba
    Du är saknad här inne, liksom Angel och Lindadjo. Ni får komma in lite oftare! Hjärta
  • Kavat
    Ekorrfamiljen skrev 2010-10-20 10:28:48 följande:
    Nja, inte direkt sovmorgon.. Bara fullt upp med annat. Har sålt en spjälsäng som vi hade till Vemund här i huset så nu måste vi hämta den som var i lgh (som jag ändå måste tömma).. Sen ska jag ev. träffa en som vill ha min lgh och så ska maken iväg till sin mor och fixa lite saker som ska säljas.. *fullt upp*

Vaknade med jordens kramp i vaden, och det var inte bak på vaden utan på sidan, så hur jag än höll benet så blev det bara värre! Om det är bak kan man ju vinkla foten, men det gick inte nu. Aaajj!!
    Gravid?
    Jag hade ofta kramp (vanlig i vaden) med de två första. Senmed tredje åt jag ju vitaminer och mineraler och hade ingen kramp alls.
  • Kavat
    Asereht skrev 2010-10-20 12:31:28 följande:
    Här är läget oförändrat. Jag mår så otroligt dåligt. Sen har vänstra sidan av min hals svullnat upp. Det gör bara ont från utsidan om man säger så men svullnaden gör det svårt för mig att äta då halsen känns trång. Jag har inte ont i själva halsen däremot. Febern pendlar upp och ned.

Prus och Nif ni får dessvärre vänta lite till.
    Läskigt med halsen... Hoppas att du snarast blir bättre! Hjärta
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11