K*B*N, pratar del 11

Helt slut. Nu har släkt och vänner åkt hem. Liten skötte sig alldeles utmärkt både i kyrkan och här hemma. Duktig kille. Han satt mest och charmade alla, sitter och flinar åt dem och tränar ben och armar, upp och ner, upp och ner. Nu är jag totalt slut. Stod ju och lagade mat och städade hela gårdagen och sover fortfarande inte alltför mycket på nätterna.
Så ikväll blir det en tidig kväll tror jag. Liten somnade precis och de andra två hoppas jag sover snart också.
Lindadjo, fina blommor!
Asereht, krya på dig, hoppas du fått någon dundermedicin.
Tjingeling alla! Har läst ikapp och tänkte kommentera lite.
Asereht: OMG!!!! Du har slängt 10 kg!!! Har du tänkt på att det motsvarar en medeltung resväska? Bra jobbat!
Ekorren: Söt kille. Lik mamma
Kavat: Skönt att dopet är över. Hoppas det dröjer till nästa släktträff...
Lokatt: Hur gick det på din tävling? Har ni fixat bilen?
Prus: Hoppas dina sammandragningar är bättre. Och shit vad du fyndar på loppis jämt *avis*
Här är allt som vanligt. Skrev en stor uppsats förra veckan som jag inte fått tillbaka ännu men räknar med att den blir godkänd. Imorgon skall jag till en kompis på lunch. Ungefär så spännande.
Ja, jag har ju glömt att berätta det senaste. Maken ringde sin pappa för att rådfråga om vinterdäck till bilen. Maken har noll koll vare sig på märken eller pris, eftersom han aldrig köpt, så han kollade med sin brorsa, min och hans pappa och nätet.
Jag säger till maken när jag hört att han pratat med sin pappa att se nu till att du får bestämma vinterdäck (han hade funderat ut vad han inte ville ha i alla fall...) så du inte blir "överkörd" igen.
Jaha, vad tror ni händer. Gubben åker och köper vinterdäck utan att säga något! Jättesnällt i och för sig, men vi var så nära att beställa på nätet dagen innan...
Nu låter jag säkert som en bortskämd otacksam idiot, för visst var det jätte snällt att vi slapp fixa med det och dessutom fick däcken, men jag förstår inte hur man kan ta sig sådana "friheter" utan att kolla först om det var ok och så att vi inte redan köpt eftersom det gick 4 dagar mellan maken pratade med honom tills han fick höra att pappan köpt.
Sen fick jag en sådan härlig kram i kyrkan.
Jag fattar inte!!! Märker hon ingenting!? Tror hon att allt blir ok bara för att hon tycker det? Jag pratade inte många ord med någon av dem dock, fördelen med att ha 30 pers på kalas.