Inlägg från: bohusbebis |Visa alla inlägg
  • bohusbebis

K*B*N, pratar del 11

Kavat skrev 2011-05-29 17:11:45 följande:

Japp, vi är på, om vi kan och orkar. Är lite tufft nu här hemma men jag tror att det börjar vända nu.
    Caféer är dock lite lurigt då barnen är allergiska mot det mesta som äts på café. Det är väl typ gurka och tomat och vatten som de kan äta/dricka.
    Nordens Ark har vi varit inne på att besöka någon gång också.
    Hur långt har ni till Göteborg?
    en dryg timme... vårt favvoställe ligger ca 20 min därifrån och där brukar man kunna få det mesta även gluten/laktosfritt etc.. OCH så finns det en suverän liten butik m FINA leksaker mm och en liten mysig "lekplats" för barnen i all enkelhet!
  • bohusbebis
    passau skrev 2011-05-29 18:35:13 följande:
    Mellan oss lindadjo Jag har ju bestämt att nästa date är i Ullared Ligger i sängen på ALV å vilar trötta fötter... Tjejerna å maken åker ruschkana...

Ullared Jag är på!!! Måste ju fortbildas å det snaraste!!! Har ni haft det bra Passau?

Var vädret och Pippi med er? Å viktigast av allt, var frogg:en så fin som den såg ut....?

Jag har fortsatt packa flyttkartong på flyttkartong... tror du vi kan få en filial på lördag? Har fixat makens pickup förresten....

• bohusbebis
    Lindadjo skrev 2011-05-29 19:00:55 följande:
    Men försvinner man inte bara ifrån varandra där? Hur mycket hinner man träffas där inne? *skeptisk*
    Finns det inte stugor att hyra?
  • bohusbebis
    passau skrev 2011-05-30 07:15:08 följande:
    Klart vi ska ha stugor i ured! Å dessutom boka badtunna! Bohus: jag har köpt massa klubbor jag tänkte sälja för att locka barnen Å om d går tänkte jag ta med mig skötbordet å en sitty... Ska packa å flytta till stugan å lyckas prismärka allt är det rimligt ihop med tömma bilen å tvätta allt från helgen på 1dygn?! Å då ska jag jobba 8h med
    Smart! har inte prismärkt nåt, men tänkte försöka ta lite enhetspris... OCH ha en 5-kronors/10-kronors korg med små lock-leksaker åxå! Två själar, samma tanke... Vi kommer bli grymma!
  • bohusbebis
    Fröken Småland skrev 2011-05-30 11:26:24 följande:
    Ju-Ju-Be har verkligen lyckats med en tydlig röd tråd på sina väskmodeller. Men jag undrar när BeWare kommer? Drömmer

Be-my-guest?

Oups, "råkade" just sälja paraplyåbäket Techno XT som är stor som en swift hopfälld men noll komfort... Rätt bra förtjänst åxå... Då får jag väl köpa en ny? *ber snällt*

Har ju bara en Swift, en Breeze, en skruttig Phil&Teds och en Quest.... Å just det, en reservdels PT på väg i helgen... Spanar efter en kul zapp att ha i båten i sommar... sneglade till å med på den där märkliga Mutsy Spidern på B... var den inte uppe till diskussion tidigare... nån som klämt på den i verkligheten... ser smal ut, kanske inget för en 3åring....? Har inte Zazata en el haft? Kanske har drömt det...

• bohusbebis

finns förresten en bugga (bud) och en fräsch Phil&Teds i trollhättan på blocket (inte min annons)... undrar hur hon tänker kring bud...

• bohusbebis
    Fröken Småland skrev 2011-05-30 06:13:44 följande:
    Ooooh, ni skulle varit med igår tjejer! Skål

VÄNTAR FORTFARANDE PÅ BILDER!!!!! När vagnarna nyfiket nosar på varandra... rullar sida vid sida vid girafferna...

• bohusbebis

">

NÄ, den är verkligen FUL!!! (fast jag gillar kompaktheten - och de hyffsat stora bakhjulen...) Dock inget andrahandsvärde alls....

och nu ¨MÅSTE jag jobba...

• bohusbebis
    Lindadjo skrev 2011-05-31 07:58:22 följande:
    Skojjar du???!?!?!? Åbäke??? Jag fullkomligt ääääälskar min Techno XT! Den har varit mig trogen i 5 år. Och fortfarande ryms min 7-åring i den. Inte för att han får åka, men han ryms. Till och med min större 5-åring får plats Tycker den är en av de bästa och rymligaste paraplyvagnar som finns!!!
    är nog så att jag har en synnerligen kluven inställning till just paraplyvagnar... Tycker i så fall mycket bättre om Questen som är lätt och smidig, liksom de egenskaper jag tycker en paraplysulky ska ha. 6-åringen kan faktiskt sitta okej i den (även om den sviktar lite). Gillar tanken på paraplyvagnar, att de ska vara små och smidiga att ha med sig. Men när den blir tyngre och otympligare än vår Breeze (även hopfälld) så går den liksom bort... Till och med Phil&Ted:en tar mindre plats i bilen (visserligen som en fyrkant då) än Technon. Och där sitter båda barnen BRA!
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11