K*B*N, pratar del 11
Lindajo jag har en graco med bas för montering med 2 punkts bälte... Grå med rött, fint skick... Hade tänkt att spara den ifs... Men säg till om det är intr. Så får jag fundera...
Lindajo jag har en graco med bas för montering med 2 punkts bälte... Grå med rött, fint skick... Hade tänkt att spara den ifs... Men säg till om det är intr. Så får jag fundera...
Hittade en röd liggdel till uj för 80:- på loppisen, men la tillbaka den... Kommer inte skaffa uj eller fler å orkade inte pimpa den för att sälja heller ;)
En riktigt bra dag Bröllopsinbjudan från lillebror med blivande fru samt beställt resa med mamma och lillasyster till new york !
Grattis till nöffe!!! Här kör vi racet igen skriver inte vad för z skull... Tror inte jag behöver säga mer... Bygget rådmans med M som bara leker med gubbarna till den och S sover på soffan, avbokat anticimex, tandläkaren å 4-ård kontroll... Känns så där...
Kan ni lägga upp bild med iphonen?
Ska försöka ase *senil*
Jag vet varför Ligger en bugga för 1500:- på B även ett graco adapter... Skickade sms till lindajo
Att man blodgrupperar varje gång är för att kolla antikroppar i blodet... *jobbat på blodcentralen*
selektiv hörsel kallar vi det... man hör det man vill höra, om orden glass eller godis är inräknade skall man dock bli uppmärksam om dom inte hör
jag sydde ett helt gäng sånna men i vanligt bommulstyg, jag själv ställde aldrig vagnen så den stog i direkt sol, men som solskydd var det kanon! hade med till Thailand nu med