K*B*N, pratar del 11
Ase vill du fortfarande ha en petrol fix? Maken ska byta byxor på lindex i dag så jag kunde kollat om d fanns kvar isf...
Ase vill du fortfarande ha en petrol fix? Maken ska byta byxor på lindex i dag så jag kunde kollat om d fanns kvar isf...
Jag skickade länken till tidningen här nu bergsbestigning och sortera mina tonårs-städlådor... = jag-orkar-inte-städa-så-jag-slänger-allt-här-och-tar-hand-om-det-sen (eller 20år senare)
Jag är oxå tonåring fortfarande men jag inser iaf att jag kan slänga något och att man inte behöver spara allt! gått igenom 3 lådor och nu frukost
Gått igenom alla lådor *nöjd* strax somna M, göra inbjudningskort till S kalas och tvätta men på d stora hela en bra dag!
Sarahl tror jag har en Rosa fodrad o stl 80 liggande på vinden... Surfar efter vub och skyller allt på fr S! Barnssk känns som man får en del gratis IOM barnen... *funderar vidare*
vi planerar Astrid Lindgrens värld i slutet av Maj, någon som vill hänga på? (billigare innan 1/6)
Visst borde man kunna köpa sufletten som reservdel?!
Tror den hängaren är till typ köksluckor... Provade massa olika och insåg att d inte var där mitt behov fanns z har du klurat ut vad den på utsidan handtaget är än? D har inte jag
Nej, sova nu... Ska ju faktiskt jobba i morgon... Har både barn och dockor i sängen blandated snuttar och nappar... Blir en intressant natt
Beror på vad du har för vagn behov