K*B*N, pratar del 11
Thulo; jag har ett hemma gjort mönster på suflett till gecko om du vill ha mot frakt... Kan behöva vissa finjisteringar
Thulo; jag har ett hemma gjort mönster på suflett till gecko om du vill ha mot frakt... Kan behöva vissa finjisteringar
Fixar i kväll eller i morgon thulo! Tror d finns en prototyp till ryggsitsen med... Men jag har inte märkt delarna utan la dem på sufflan när jag skulle sy å kollade vilken som var vilken så ta d för vad det är, gratis
Z, mitt gamla funkar, ska bara sätta knytband uppe istället för knapparna... Eller du kanske sålde ditt förresten...
Kavat fanns en söt ståbräda i kba för 50:- på blocket kundeinte länka... Nyckelpiga....
Nu har städtanten på dagis talat om för S att hon är farmor, visst så är det men om man inte vill umgås med oss under normala former har man fan inte rätt till mina barn! Arg är bara förnamnet! Ska ringa föreståndaren och begära att dom byter städare har mått dåligt i över ett år för vad hon ska säga och göra... Hon hade haft någon form av diagnos om d varit mer utbrett för 50 år sen... Så hon vet inte hur man beter sig bland folk... Är aldrig otrevlig men beter sig underligt... Gahaaaaa
Z: Makens pappas nya fru städar på dagis... så indirekt är hon väl farmor, dom har tagit avstånd från oss och vi har inte träffat dem sen S fyllde 1,,, men hon städar på dagis och nu sa hon till S att hon var hennes farmor...
efter 4år!!!!!
fan, nu vill ju S så klart träffa dem men jag försöker förklara att dom inte gillar oss och inte vill träffa oss... hur fan gör man? det finns ju ganska mycket bakom... så för en kort story har maken brutit med hela sin familj, mamma -94 pappan 08 och syskonen typ 96... det var anklagelser (han friades, men ändå) om incest inblandat så jag vill verkligen inte att mina barn lär känna hans sida utan att jag har kontroll över det... så NEJ jag vill verkligen inte att hon säger sånt på dagis. PUNKT,
har ringt dagis och föreståndaren skulle kolla om någon annan kunde städa deras avdelning... hoppas hoppas!
Nice lindajo!
När har era fått stor nOrmal säng? Vår kura-våningsäng ska till stugan nu när vi är klara där, och vi funderar på att ge S en vanlig 90säng och snickra ihop en prinsesskrona som huvudgavel... Men är det för tidigt vid 4år? Jag har en 90säng stående så vi slipper köpa resÅrmadrass behöver bara benen...
Ase! Hg postade igår... Tröja 50, porto 4*6=24, vet inte vad skivan kostade men 5kr kanske eller nåt maken var och shoppade skivan så jag har ingen koll... Jag bränner av våra spel frÅn båda sticken så några spel är nog dubbla men jag orkade inte kolla genom alla 200 spel
Man får inte lägga hela sd-kortet fullt det måste finnas plats för spelen att spara banor mm, d va nog d enda dom sa när jag pratade med dem...
Haha! Du e kul ase! Själv boar jag trots att jag inte är grav... Har satt genvägen på Ms vägg och skall tapetsera en fond istället för den choklad-bruna som var efter vi hade d som sovrum, älskade den men passar inte som barnrum, blir så mörkt... Vill ta hål i väggen mellan kök- hall för att få in ljuset med å tapetsera om så klart
Sen i helgen ska vi lägga golv i stugan å någin kväll nästa vecka ska jag å sys tapetsera fondväggar i mini-rummen... Sen fyller S snart å då tänkte vi göra en sänggavel som en prinsesskrona så jag hoppas jag kan hitta massa saker att klistra på den på panduro... OM vi hinner innan M fyller i maj tänkte jag måla väggarna i storstugan å sätta en fondväggar med då vi typ måste sanera efter allt byggdamm... Vem sa ngt om att jobba deltid?!