K*B*N, pratar del 11
8848 Altitude skulle det vara...
8848 Altitude skulle det vara...
God morgon!
Är det någon som har Nordea? Jag har fullständig panik för tillfället då jag behöver få 126 kr överförda från en Nordeabank nu på morgonen och jag känner ingen som har Nordea. Det är två böcker som jag måste ha till skolan denna veckan och om jag inte betalar på morgonen/tidig fm så hinner hon inte skicka idag....
Please, please, hoppas ni kollar in snart...
Ingen annan? *desperat*
Så irriterande att man inte har "alla" banker när det är någon affär som det är panik med. Funderar på om jag skall öppna ett konto i Nordea och ett i Handelsbanken med en slant på varje så att man kan fixa sånt här smidigt. Men då åker man väl på internetbank-avgift på alla *suck*
Det löste sig!
Min mamma har Nordea och hon ringde sitt kontor så gjorde de en snabb överföring *lugnar ner mig något*
Ekorren: Härligt att du är piggare nu! Hur går det med din diet/viktnedgång?
Prus: Du blir snart pigg igen. Kolla bara på Kavat! *skrattar rått*
Här är den orange
http://www.blocket.se/lund/Lodger_bunker_akpase_29223114.htm?ca=17&w=3
Jag har dock aldrig riktigt gillat de där modellerna med tre märken nedtill, tycker de är så fåniga och onödiga. Och så är det något med sömmarna också, de har sydda dekorationssömmar enligt ungefär samma mönster som fotbollar. Däremot Folklore-kollektionen är ju fullständigt überljuvlig så jag är jätteglad att jag fick tag på en blå i fint skick till bra pris. (Glöm inte idka Tradera/Schenker-fusk för bra fraktpris ).
När jag tvingade lilleman att provsitta Lodgern i vagnen utbrast han: "mamma, jag är en sjöjungfru!"