K*B*N, pratar del 11
Tack! Nu är det ju bara "resten" att oroa sig över, men det är skönt att ha den här milstolpen avklarad åtminstone.
Tack! Nu är det ju bara "resten" att oroa sig över, men det är skönt att ha den här milstolpen avklarad åtminstone.
Asereht: Om inläggen inte går iväg, testa att trycka på stopp (röda krysset) ibland funkar det för mig iaf. Gillar frisyren på vampyren Alice i Twilight. Googla bilder på henne?
Själv vill jag ha Robynkort nu.
Trött som en gnu, men kl. 14 är det utv.samtal på Tins skola och 14.45 ska jag till tandläkaren. *gäsp*
Blev så till mig över nya Zappen att jag glömde skriva GRATTIS!!! till Ekorren
Hoppas Lindadjo får lika bra besked så vi kan slappna av lite i tråden
Zappen är den där lilla varianten va?
Nu ska jag ta med mig mätt och go Vemund ner och se Familjen Annorlunda. Vi får se om han vill sova sedan, annars får han se Rum för en stjärna med mig också. *investerar snart i en teve i sovrummet*
Grattis Sötaste Nöffe och Asereht!!!
passau: Najs med bröllop och resa, mindre najsigt med resten. *krya på*
Här har Stitch kört fullt ös hela dagen, jag som bara brukar känna små puffanden på kvällen. H*n kanske kände sig avslöjad igår när vi såg hur h*n busade runt för fullt utan att jag kände ett dugg.
De kollar även rubella (röda hund) och HIV förutom blodgruppen. Jag har tagit det där blodgrupperingstestet ett antal gånger och, tro det eller ej, jag har haft samma blodgrupp varje gång! Förra gången, när jag väntade Vemund, tänkte jag att jag skulle slippa eftersom jag nyligen varit inlagd på sjukhuset och de då tog alla prover, men de hade bara skrivit ett av mina två efternamn, så det gilldes inte, trots att personnumret och allt stämde!
*suck*
Jag tror att det är valfritt med all mödravård, men vissa saker är de ju mer angelägna om att man gör än andra.
Jag förhandlade ju bort glukosbelastningen på mvc den här gången. Jag genomled den snällt två gånger under vardera graviditeten med Vendel och Vemund, men alla värden har alltid varit bra, så jag tog chansen att slippa dricka slisket nu.
Bm tyckte att det var mitt val, men lyckades inte övertyga mig tillräckligt om nyttan. Min förra bm vågade jag inte säga emot, den här är mjukare.
Nifelheim: Jag har ju redan alla vagnar jag behöver men är så sugen på att prova en ny syskonvagn. Ska sälja av några vagnar framåt våren och se vad plånboken säger i övrigt sen.