K*B*N, pratar del 11
Haha, du är så rolig Tant P! (Syftar på kommentaren om Nifs granne.)
Haha, du är så rolig Tant P! (Syftar på kommentaren om Nifs granne.)
Grattis på namnsdagen Prus!
Asereht. Jag har alltid haft väldigt bra värden på blodsockret, men här "måste" man göra glukosbelastning 2 ggr/graviditet om man är överviktig. Eftersom värdena alltid varit bra, även vid belastningen så tar jag "risken" och avstår den här gången.
Skip*Hop är ganska fina, men jag vill ha en i rosa bubble gum isf. Funderar på om jag kanske behöver en dubbel nu till sommaren?
Det ser ut som badbrallor.. Såååå söta!
Gyn har jag inget alls emot, men tandläkaren. Huuuh! *lider med dig Kavat* Tur att det gick bra iaf. Skönt att du blir sövd. Jag önskar att jag kunde få bli sövd hos tandläkaren.
Asereht: Vad härligt med nytt köksbord! Jag vill också ha ett stooort där alla får plats utan problem.
passau: Know the feeling! Hade en sån dag igår. Det går väl över om några år, typ.
Tant Pruselius: När Saga var runt 2-3 år var hon väääldigt bestämd på vad hon skulle ha på sig. Jag löste det genom att plocka fram (snygga) kläder i två uppsättningar så fick hon välja vilken av de två outfitsen (?) hon ville ha. Då fick vi båda vår vilja fram, utan större diskussioner och missnöje. Jag brydde mig inte om vilken hon valde och själv kände hon att hon fick göra ett val vad hon ville ha på sig.
Åh, vilka fina kläder (bra smak) på den fina ungen!
Lycka till på KUB idag.
Vad skönt att morgonen flöt smidigt Tant P. *me like*
Här blir Vemund 15 månader och eftersom jag tar bild på honom varje månadsdag blev det ett bad nu på fm efter frukost. Banan och majskex i heeeela ansiktet är kanske gulligt, men inte på månadsbilden. *bestämmer*
Oj, inställda bussar från Nacka. Hoppas syrran kunde ta sig till jobbet ändå.
Ha en fin dag, trots snö och allt.
*hatar korv utom när jag är gravid*
Riski: Oh, snart är jag där med. Vemund börjar sin inskolning på måndag, min lille bääääbis! Fast samtidigt tror jag att det blir jättebra för honom. Han tycker ju om att vara med Vendel och leka och han behöver nog stimulansen från andra barn om dagarna nu.
Förhoppningsvis kommer talet igång lite bättre också.
Vi använde bamba även där jag växte upp (Småland/Stockholm.)