• zasata

K*B*N, pratar del 11

mmm men det är stholm, harb estäm att jag beställer en explorer i morgon från england med blått i ich blå väska till det.. tycker den verkar snygg som singelvagn med... men fröken tänkte ha en swift i stället för vanlig uj ;) 

Tack.

ekorren skulle med sagt är det inte för den lilla? Ni kan skriva kräk ;) så länge ni inte spyr här..

lilla leo har ju haft feber sen i fredags, dubbelsidig öroninflamamtion! Så nu blir det utredning på hans öron också, allergi skulle vi kolla igen efter 2års ålder. och prova med välling utan fullkorn.

Ebba var världens jobbiagaste unge idag och hea veckan. Idag rev hon sönder sin jacka (Dragkedjan) rev av mig hår, spotta, sparka leo rätt i magen när han gick.. Hade man fått strypa barn hade jag nog gjort det idag, snacka om att man får ta ett djupt andetag.. 

• zasata
    Tant Pruselius skrev 2010-12-22 14:18:40 följande:
    nahahajs ! *lyfter på ögonbryn* fast jag föredrar ju rött
    mmm gillar rött jag med, men även blått så rött har jag ju haft på något tror jag ocg brion är ju orange..
  • zasata
    Fröken Småland skrev 2010-12-22 14:19:21 följande:
    Aj då Zasata, jag brukar enligt principen fru Rantanen (fast inte räkna på finska då) rabbla ett mantra när mina är som värst: "älska dem som mest när de förtjänar det som minst, älska dem som mest...." osv. Det funkar sådär .

Idag kom det några roliga paket med kläder från en ovanligt trevlig lucka i en webshopskalender. Några rånarluvor och några Kik*kid-mössor och lite annat smått och gott till rövarpriser. Förresten, jag hörde aldrig något om Speedyn Asereht, föll den i smaken?
    hehe jag får prova...  just nu längtar jag abra till bägge blir äldre och flyttar... 

skoj jag väntar med på lite.. och fått hem en hel del.. hum.. 
  • zasata
    sarahl skrev 2010-12-22 16:45:55 följande:
    en liten fråga så här i bråda dagar. på julafton kommer tomten hit! men jag är lika osäker varje år. Vi kommer ha en julklapp var till barnen i säcken o kan inte bestämma mig ifall de skall stå från tomten på dom eller från mor o far!

hur gör ni?
    jag blandar lite..  Mina barn bryrs sig inte vad det står..

Uh jag e fattig! Sjukt mkt räkningar, vagnen i morgon och ni spontanköpte jag ett nintendo DS med ingerling spel till Ebba och Tobbe i julklapp... :O 
  • zasata

Nu har jag beställt och betallt Explorer syskonsits, vagn, regnskydd och den att hänga på syret för 5500.. helt okej egentligen men sviiiider!

Vi är hemma nu från AKuten, blev det värre eller inte försvinner skall vi komma tillbaka, han fick en dos kortison..
    Såg när jag bytte blöjan att han hade två stora röda fläckar med massa vita prickar i, och sen på typ 30 min blev hela kroppen fläckvis fylld och ena kinden också.
    Men han var som vanlit.
    Ringde 1177, som sa att vi skulle springa till VC, och blev det värre under tiden skulle vi ringa ambulansen.. Så efter det blev jag lite rädd..

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11