• zasata

just det, vad har ni skrivit nu då? blev lite exstas här med vagnen.. ;D hehe...

kavat: att hon orkar!!

ekorren: efter 13 år? jösses?

jag och sambons pappa är väl inte bästa vänner, men hans mamma och syster kommer jag väldigt bra överns med, skönt.

• zasata
    Asereht skrev 2010-12-31 12:45:53 följande:
    Jag skulle också bli köpsugen om jag hittade en riktigt billig uj eller pt, saken är ju bara att jag ingen behöver. *s*

Men om/när jag säljer froggen till Lindadjo (som ju sedan länge har första tjing) så ska jag köpa något kul nytt att ha som komplement till happyn för den får nog stanna tills det inte åks vagn. Man får ändå knappt något för den om man säljer så det är lika bra att använda sen ordentligt. Jag gillar den faktiskt mkt. Kunde jag bara komma över en lila eller grön klädsel också så skulle jag vara lycklig!
    vad för grön? jag ahr den där grön oranga.. inte jätte roli men basik. jag vill ha blå och svart.

men 1000 är väl ett bra pris?
  • zasata
    Asereht skrev 2010-12-31 12:54:11 följande:
    Har sett knallgrön och mer gräsgrön, enfärgat. Vet inte årsmodell men jag gillar grönt och enfärgat. Synd att du inte har någon lila eller grön då kunde vi gjort bytesaffär

1000 kr är bra pris på uj.
    mmm jag vill gärna ha svart med för den ornage är ju rätt lysnade, blått är fint aldrig haft  blå vagn, fast pt är ju blå.. du vill inte ha ornage?
  • zasata

jag hae been i i förådet i källaren..

Ekorrfamiljen skrev 2010-12-31 13:32:44 följande:
    ...å andra sidan kan man få en helt ny P & T sport med syskonsits billigare än en Babyjogger.. *beslutsångest* Nåja, det är ju ett halvår kvar att fundera på.
    eller 5500 som jag gav för explorer..
    Thulo skrev 2010-12-31 13:51:48 följande:
    Hade en P&T som singelvagn när 3 åringen var mindre, hade syskonsitsen på och lasta saker i. Sen sålde jag den en månad innan vi bestämde oss för att försöka skaffa en till... Ångra mig grymt. Så jag köpte en beg e3:a med sport syskonsits som jag köpt till en sufflett till. Men lillen ligger fortfarande under vill inte sätta upp honom än där bak när det är så kallt ute, han ligger bättre skyddad där inne och så somnar han direkt vagnen börjar rulla. Alla gnäller så att dom inte får plats i cocoonen men min kille får plats då har jag även tryckt ner ett lammskinn. Och han är 5,5 mån ca och 67 lång
    oj leo gick inte ner vid 2½mån.
    Ekorrfamiljen skrev 2010-12-31 13:14:43 följande:
    Å andra sidan fick jag tips om att kolla in Babyjogger City Select. Är det någon här som har erfarenhet av dem? Vi har ju en Babytravel dubbelvagn nu, men den är ganska otymplig att stuva in i bilen, även om jag älskar att köra den! City Selecten påminner ju lite om iCandyn.
    har hört bra om den!
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11