Princepesa skrev 2011-01-04 08:15:20 följande:
Usch, stackars dig!!! Förstår hur du känner - har själv varit där! Stor kram till dig!!!
Har du haft sådan fobi? blev du bättrE?
Tant Pruselius skrev 2011-01-04 09:38:05 följande:
Ofy zasata - jag får ju smärre panik vid magsjuka .. Inte riktigt som du... Men jag tror jag ska dööö och att kräkas finns inte på kartan :-S sååå nu pratar vi inte mer om det *känner illamående*
Men hur gör du då vid magsjuka??!
Fröken Småland skrev 2011-01-04 09:49:14 följande:
Zasata: fy vilken dag

Och vilket liv

. Jag tycker det är otroligt att det inte finns hjälp att få. Att isolera dig från det som du är rädd för lär ju inte vara lösningen men jag förstår att alternativet inte lockar. Jag måste ändå säga att du varit riktigt duktig det senaste året, tycker du inte själv att du har gjort framsteg? Jag menar att bara stanna kvar på jobbet och försöka härda ut skulle du inte gjort för något år sen. Heja heja och hoppas att du snabbt är på banan igen!
Princepesa: har du också haft kräkfobi? Vad fick du för hjälp och/eller hur kom du över det?
Hoppas förresten det är tvillingar du väntar så kärringarna på dagis verkligen får något att gnälla över

Ja, jag har varit bättre, men igår kväll låg jag och tänkte och för 6 veckor sen började jag med p-ring. (hatar kondom och står hälldre över) och fär ca 1 månad sedan började jag bli så mkt sämre igen och ta till allt för att inte bli sjuk. så nu blir det att skita i pringen och se om jag kan bli bättre igen.