Inlägg från: Tant Pruselius |Visa alla inlägg
  • Tant Pruselius

K*B*N, pratar del 11

Lokatt skrev 2010-09-17 09:03:03 följande:
    framåt är inte längre något större problem, lillskrutt är två år och 7 månader nu. Även om han mestadels åker vänd mot föraren nu som det är, retrovagnen och buggan så har han ju framåtvagnar med, sitty, zapp och p&t.
    Det jag tror jag kommer störa mig mest på är just bredden. men jag vill prova ändå Tror det kan vara en bra ut med hundarna vagn...
    absolut, den är perfa som terängvagn! Med det framåtvända så var det mer i största allmänhet, jag hade ju en från det att T va 1½ och det funkade också, vi varierade oss.......

Om din fina röda PT ska flytta någon gång så kan du ju ha mig i tanken...
  • Tant Pruselius
    Lokatt skrev 2010-09-17 09:16:31 följande:
    just det, du kommer ha behov av syskonvagn väll!?
    p&t har min man sagt att han vill behålla av sentimentala skäl, det är den vagnen vi haft längst och varit nöjdast med. favvovagn helt enkelt Men vi har nog inte helt bestämt oss för om vi har plats att spara den och så har vi "en miljard" tillbehör till den med
    Ja...eller ett behov och behov, kanske mammans behov mest Hon fyller 3 månaden efter den "lille" kikat ut.
    Men ska den flytta så LOVAR jag den kärlek hos mig Kom ihåg det nu!
  • Tant Pruselius
    Nifelheim skrev 2010-09-17 10:01:23 följande:
    Har glömt en sak. Pruss, har ni tagit reda på kön på den lilla? *nyfiken*
    Nej.... man fick med en internetadress och kod i brevet för det ändåmålet. Men vi (jag mest tror jag) vill inte veta. Det är sååå oviktigt och ska jag pressa ut den så är det kanske lite som en morot att ÄNTLIGEN få veta vem/vad som gömt sig där inne....
  • Tant Pruselius

*asg* kom!!! Så kan vi äta choklad dricka kaffe/te och umgås, wäjh! *sätter på kaffe* Har ni tagit reda på Era?

• Tant Pruselius
    Nifelheim skrev 2010-09-17 13:20:03 följande:
    Yes! Det har jag. Jag var alldeles för nyfiken för att låta bli.  Så nu vill jag veta vad du får också.

Jag har full förståelse för folk som kollar upp innan, men för mig är det en stor grej att inte göra det....
    Men jag måste medge att när det liksom finns skrivet därute (in cyberspace) så känns det hel knäppt att vi bara är några klick ifrån att "få reda på"..
  • Tant Pruselius
    Pruseluskan skrev 2010-09-18 07:31:57 följande:

Jag har full förståelse för folk som kollar upp innan, men för mig är det en stor grej att inte göra det....
    Men jag måste medge att när det liksom finns skrivet därute (in cyberspace) så känns det hel knäppt att vi bara är några klick ifrån att "få reda på"..
    Nu lät det som om jag vaklar i beslutet men så är det abselut icke.... här ska det bli en överaskning. Jajamänn.... vi kan ju ha en gissningstävling när det närmr sig -plofftime
  • Tant Pruselius

*undrar fortfarande HUR man får till pussmunsgubbe sneglar på Thulo*

Här är vi barnvakter över natten till D, en glad lite gosse som är exakt (dagen innan) lika gammal som T, vi har även vart iväg på 30årsfirande, lite mer sport att iställetför som många andra själva fixa barnvakt för kalajsande så tog vi istället med en extraunge ....
    Men nu är vi hemma knoddsen sover, och snart vi oxå

Idag fyndade jag 2 baby pop jeans för 20kr och en EL åkpåse (king sice, stooor) för 30spänn, svart med gråteddy på insidan... Tänkte (S)tuva nere T i den i vargavintern som väntas... och just det ett par pop termobarllor 30kr

• Tant Pruselius

Okej litet p it is! Nu är vår lilla besöks herre vaken, skickade upp K på loftet/vardagsrummet för lite mer sömn. Vi kollar barn tv och kör med bilar i sängen... T sover, typiskt nog

• Tant Pruselius
    Nemia noj skrev 2010-09-19 09:48:14 följande:
    Visst funkar gecko liggdelen på camen??
    nej det var nått med ramarna... har jag för mig...
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11