Inlägg från: Tant Pruselius |Visa alla inlägg
  • Tant Pruselius

K*B*N, pratar del 11

Lokatt skrev 2010-09-20 22:10:34 följande:
    men!! arg, nu finns en uj billigt i sthm igen! inte här eller ens neråt göteborg dit min plastis ska åka imorgon *sucka*

fr.s, mina fjortis saker i ansiktet var visst två, fast 14+14 blir ju min ålder ganska så när, så det funkar ändå då va
    Är vi lika gammla?
  • Tant Pruselius
    Lokatt skrev 2010-09-21 13:48:29 följande:
    jag har en i läppen med. Varför skulle du inte kunna vara socionom med det? är det inte 2010?
    Pruseluskan skrev 2010-09-21 08:49:07 följande:
    Är vi lika gammla?
    något sånär
    Jaha, se på den! Trodde du va äldre en mig.... upplever dig som "vuxnare" varför vet jag inte alls, haha....
  • Tant Pruselius
    Lokatt skrev 2010-09-21 14:08:52 följande:
    den var söt! men inget mer köp av "titta på vagnar" har jag lovat maken
    Pruseluskan skrev 2010-09-21 13:50:07 följande:
    Jaha, se på den! Trodde du va äldre en mig.... upplever dig som "vuxnare" varför vet jag inte alls, haha....
    haha vi är väll inom samma ålders-spann sånär som på något år tror jag. Dock känner jag mig som tant, trebarnsmamma och allt Oooo, skulle du det, på riktigt? Går den för bra pris skulle jag verkligen vilja det Kyss
    Jag är med tant med 1 avkomma
    Absolutly! Ha den under "koll" då....
  • Tant Pruselius
    Fröken Småland skrev 2010-09-21 14:09:31 följande:
    Nej, den där bilden ljuger ganska mycket. Bees gula är ganska äggule-gul typ Inte så fin om du frågar mig.

Jag tänkte väll det, som den gammla Bee väll?

Du vet att den dagen du eller Zasata ska släppa Era Bee+ vidare, så ska den till mig...

• Tant Pruselius
    Fröken Småland skrev 2010-09-21 14:19:55 följande:
    Samma gula Jag planerar ingen flytt men har å andra sidan inte använt Bee sedan i juni kanske. Köpte den i april? Numera använder jag bara UJ, löööve it.
    ha mi i åtanke, det är allt jag begär... ¨
    Lokatt skrev 2010-09-21 14:23:40 följande:
    jag har den i favvo nu.
    Har en vän som åker nån gång i månaden till sthm, så i bästa fall behöver du inte ens posta den, utan bara förvara tills han kommer upp och kan ta med den.

Idag hade jag första provet i skolan, i matte. Jag vet att det inte räckte till ett mvg, hoppas på vg men är välldigt nervös, kan likagärna ha fått hjärnsläpp och shabblat bort det, kom tex. på när jag kom hem att jag glömt en nolla i ett av svaren! Lagom att komma på det då!

Har spenderat 2,5 timme på brukshundsklubben nyss, ska iväg och jobba sen upp till andra hundklubben några timmar. Dagarna är låånga och jag är sjuk, har feber och mår krasst.
    det blir ju grymt bra då
    Krya på dig!
  • Tant Pruselius
    Fröken Småland skrev 2010-09-22 10:22:22 följande:
    Kan vi få se bild på dem då? Flört
    Lokatt skrev 2010-09-22 07:47:07 följande:
    lite i samma sits då, jag har två yngsta barnen hemma och är sjuk med *suck*
    tappat rösten alldeles, inte så bra  mitt i min träning med hunden inför tävling.
    Äsch då Men jag är klar med min uppgift nu och den blev ganska bra faktiskt *hurrar*
    Tänkte precis börja skrika och gorma om att du inte är välkommen här förrän efter 12 *kniper trut*
    Jag fixar tutt-bild inom kort.... Kanske min urigning får dig att släppa Been snabbare än tänkt
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11