Inlägg från: Tant Pruselius |Visa alla inlägg
  • Tant Pruselius

K*B*N, pratar del 11

Ekorrfamiljen skrev 2010-09-19 12:49:36 följande:
    Pruseluskan: Ååååh, vad härligt att det Rätta Brevet dök upp!!!

Nemia: Haha, tror du verkligen att det blir en sork den här gången? Drömmer 

Förresten, sluta prata bebistillverkning! Jag är sååå suuuugen på "bara eeeen till" så jag kan gå åt.

Kavat: Njae, vi äter ju inget som det är gluten i, men det är bara när Vemund fått i sig något (som bröd då) som han blir superdålig i magen, gnällig och sover dåligt. Vanliga nätter är han bara snuttig och vill sova med tutten i munnen, men han gnäller inte så illa.
    Jaaaa !!!! Underbart!Hjärta
  • Tant Pruselius
    Fröken Småland skrev 2010-09-20 10:55:34 följande:
    Har ni sett nya Ltd edition?

För lite rött för min smak 
    Kavat skrev 2010-09-20 11:41:39 följande:
    Hjälp! Vad tar man på 3 barn till fotografering??? Vill ju ta syskonfoto - matcha, men vad tar man? Då blir det ju helbild dessutom så då är de ju lite kul om det matchas på något sätt.
    Nu vet ju inte jag vad du tycker om Me and I men annars har ju dem roliga matchningsalternativ, tycker jag...
  • Tant Pruselius
    Fröken Småland skrev 2010-09-20 17:48:13 följande:
    *vågrar vägra Facebook och bloggar*

Meandi har gjort någon eller några serier som skall se ut att vara genuint retro, dvs lite tvättblekta och slitna. Skumt om du frågar mig men jag gissar att det är de plaggen du har.
    Ekorrfamiljen skrev 2010-09-20 17:45:16 följande:
    Hmm, trodde du kollade min blogg ibland..? Drömmer

Nuuu kom jag på vad jag skulle fråga.. Me and I-kläder, tappar de färg fort eller? Har flera plagg till framförallt Vendel och jag tycker att de ser urtvättade och lite dassiga ut i färgerna nästan omgående. En del har jag ju köpt begagnat också och de ser verkligen tvättblekta ut. Ska det vara så?
    ja jag har en grå-vit-ljusrosa molnklänning a la den stilen... sedan är det en röd katt klänning som tappade färgen tråkigt nog.. men annars håller dem färg och form tokbra tycker jag...
    Fast jag har ju en förkärlek för deras plyshkläder...
  • Tant Pruselius
    Ekorrfamiljen skrev 2010-09-20 17:53:54 följande:

Vad du är besvärlig Fröken Småland... *suckar djupt* Här då!!

*busvisslar* Looking GOOD
  • Tant Pruselius
    Asereht skrev 2010-09-20 17:54:53 följande:
    Visst var den ljuvlig. Jag försöker hålla mig men det blir svårt. *funderar på om jag kan sälja nåt*
    Jag kan köpa den av dig sen
    så då blir det ju lite som en investering.....
  • Tant Pruselius
    Fröken Småland skrev 2010-09-20 18:11:05 följande:
    Frestar Ekorren lite
    En riktig isglass-bugga
    Fröken Småland skrev 2010-09-20 18:14:41 följande:

Och så måste jag visa min son för fem minuter sen. Hörselskydd, morgonrock och så blev han skrikarg när Tingelingklänningen inte enkelt gled på allt det andra
  • Tant Pruselius
    zasata skrev 2010-09-20 20:36:23 följande:
    Leo tackar för alla grattis.

fröken, det är ju den vagnen jag  tittat lite på, men finns ju en för 500 ute med ;) men njar blir nog jobbig i snön.

Jag e missnöjd arg ledsen uppgivigen och funderar på att flytta utomlands.
    Jag vill inte att mina barn skall växa upp i ett land som styrs av rasister!! Jag är så jävla arg, besviken.
    Ja det går inte att beskriva med ord. jag fattar inte hur folk tänker.
    Nif förklara gärna.
    Det kallas OKUNSKAP! Jag säger inte att vi har en underbar perfekt invandrar politik nu. Men inte fan har SD  det i alla fall, det dom gär är KLAGAR, jävla småbarn är dom. Inte har dom en endaste lösning på problemet. och den som säger att dom inte är rasister en gång till får fan en rak höger i ansikter. Så jävla trött på att folk inte kan stå för att dom röstat på skiten! Oh vägrar inte sanningen.
    Att säga att dom har bra åsikter om familj, ekonomi och invandring är BULL SHIT!
    Dra åt helvete..
    amen!
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11