Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland
    zasata skrev 2010-09-11 21:28:44 följande:
    Jag tar alvedon sup.  Dricker 1-3liter vatten om dagen.. Äter regelbunden (kan inte alltid det bästa med frukost lunch kvällsmat) Och lite godis på helgen.
    Nya jobbet går väl okej, jag e ju så jäva trög och kan inget..
    Det låter ju helt ok med ditt vattendrickande och supparna kan inte paja magen heller. Duktig flicka!

Trög är du inte! Du lär dig. Ta en sak i taget bara, en dag i taget så skall du se att det ordnar sig. De som gav dig jobbet trodde ju på dig så det måste du också göra. *tröstar*
  • Fröken Småland

That's me: nej, man skickar den bara direkt till Småland.

Allvarligt talat så gör vi ofta så och det har aldrig varit något problem.

• Fröken Småland

Jag skriver snart i tråden om min nya vagn. Det är inget jättespännande, bara ett fynd som jag inte kunde låta bli och som jag inte har någon användning för Drömmer. Så snart som säljaren tar bort sin annons så skall jag berätta.

• Fröken Småland

Nemia: Vilken underbar tvillingvagn! Helt fantastisk, en sån skulle jag vilja ha om jag hade tvillingar eller tätisar.

• Fröken Småland
    zasata skrev 2010-09-12 11:17:22 följande:
    Jag har redan röstat
    Jag tänkte försöka rösta imorgon för tis-tors är jag i Falun och på fredag åker vi eventuellt till Danmark. Så det behöver bli imorgon om jag skall slippa springa runt i Falun och leta vallokal
  • Fröken Småland
    zasata skrev 2010-09-12 11:30:11 följande:
    Här är lite jag funderat på, om något finns kvar vid lön/bb...
    vad tror ni?

www.blocket.se/alvsborg/Brio_Nova__04_Svart_b...

www.blocket.se/alvsborg/Sportvagn_29481553.ht...

www.blocket.se/goteborg/Syskonvagn_29430163.h...

Och denna ser väl inte ens ut att passa sådär jättebra?

www.blocket.se/goteborg/Helt_ny_sufflet_urban...
    Rätt pris på Brion och trehjulingen! Happyklädseln passar sannolikt inte på Brion men testa går ju. Syskonvagnen gillar jag inte alls. Jag tycker att UJ-suffletten är superfin! Passformen ser väl jättebra ut? Eller du menar kanske färgmatchningen för där håller jag med dig.

Jag drog fram en massa tyger för att sy sittdynor och sufflett till min nya vagn men fick vackert lägga tygerna på plats igen då jag insåg att jag måste förbereda mig inför seminarierna i Falun

Och så var det soffan också {#emotions_dlg.djavulsk} Fast skrivbordet är klart! *phu*
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11